God morgon 2007-04-20
God morgon!
Idag lär jag väl blåsa bort när jag ska gå till jobbet, det är riktiga stormvindar ute och det blåser så det knakar i hela huset!
Äntligen är det fredag! Undrar vart veckorna tar vägen? Det känns ju som det var måndag igår…
Lycka till med Fuffens idag chikan, jag tänker på er!
Ha en bra dag!

God morgon!
Idag skiner solen och himlen är knallblå! Underbart! Ska iväg och jobba min dag, sedan är det dags för de sista förberedelserna inför utställningen imorn!
Lullan, vi hade stormen här i Gbg igår! Inte kul!
Ha en bra dag allihopa!
Gomorron!
Här skiner solen och det snöade igår så idag ligger det faktiskt ett lager snö på gräsmattorna … ;) Jobbar till kl 12, sen bär det av söderut. Väninnan har bytt till vinterdäck igen ;) och det blir ju en tryggare färd genom skogarna ner mot VRKs utställning!'
Ha en bra helg och jag tänker på er som bl a ska kastrera era pälsklingar idag! Kram på er!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Morrn! Här hade vi åska och hagel igår. Världens undergångsväder. Och idag blåser det rejält.
Tack för lyckönskningar! Fick tag på veterinären (och inte den assistent eller praktikant eller vad det kan tänkas ha varit jag pratade med sist…) och han lät väldigt seriös och bra! Så nu blir det svältkur på morgonen och tjopp tjopp! klockan två. Sen får man ju bara hoppas att han kan bli lite mer lugn och harmonisk av det. Men vågar inte hoppas för mycket! Vi har nästan helt bestämt oss för att det ska bli tillökning i familjen. Frågan är bara om det är bäst med hane eller hona, kattunge eller vuxen katt?
Nu ryker de! (se bild…)

Sitter och känner mig lite småkrasslig, det är dumt, jag ska ju jobba hela helgen, åka på min sambos systerdotterns födelsedagskalas och så vill jag på något vis (hur tiden ska räcka till är inte riktigt klart än…) ta mig in till Västerås och gå på utställningen. Jag vill ha en sån där tidsmackapär som man kan stoppa tiden med, det skulle vara bra, tror jag ska uppfinna en…
Ha en trevlig dag alla och La_Joz, försök att inte bli alltför uppskruvad inför imorgon, sova är viktigt dagen innan utställning. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God förmiddag. Har tagit ut en semesterdag idag. Det är skönt när man tänker på hur lång arbetsdag det blev igår - 12 timmar pga de stängt av E4 åt båda håll vid Fruängen pga eldsvåda i en gammal avdankat bensinmack. Jag hade alla mina körningar i närheten

Jag satt också i den förb***ade bilkön igår. I en och en halv timma. Vanligtvis kör jag till jobbet på 10 - 12 minuter. Bannade eldsvåda!!
Som om inte det räckte så har jag tillbringat natten på dass. Annars är allt bra. Krulltottarna Trudelutten o Malva myser.
#6 Visst var det kul i köerna. Skolungarna jag körde var ganska stojiga på slutet. Där satt man man stimmiga barn och telefonen började ringa från oroliga föräldrar som man knappt hörde vad de sa pga ungarna. De undrade var deras barn var någonstans - de hade ingen aning om trafikkaoset. Sa åt dem och gå ut och titta. Det brukar ta en 20 min från skolan och till hemmen. Det tog 3 tim.
Hoppas magen är bättre
Jag får väl säja god dag jag då. Ha en bra fortsättning på dagen.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld