Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 348 ggr
Leffe
0

Ännu en uppfödarlänk

S*Weminas uppfödning finns nu på Länksidan

Lullan1
0

Vad kul, det är rätt många nu!

EvaG
0

Fin hemsida!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

KatternasMatte
0

dont know

Måste vara helt väck men var hittar jag länksidan?

Har letat i Länkar längst upp och i menyerna på sidan men jag måste vara helt blind Generad

ylvan
0

På raden precis här ovanför allas inlägg så finns "knappar" med texterna: "Start" "Om sajten" "Länkar"  " Medlemmar" osv.

Ser du dem nu?

KatternasMatte
0

Ja där har jag ju varit jättemånga gånger men det finns ingen kategori med uppfödare där, bara: Kattklubbar & föreningar, Katthem, Katter övrigt, Katter hälsa, Djur tillbehör, Medlemmars websidor. Har lusläst alla länkarna därunder flera gånger men inga uppfödare.

dont know

chikan
0

#5 Vad konstigt! När jag klickar på länkar så heter den första katergorin "0.1 Uppfödare cornish rex". Mycket underligt att du inte ser den! Och de kategorier du nämner finns inte alls! Är du inne på ett annat iFokus än cornish rex iFokus?

Leffe
0

#5. Jag tror du trycker på Länkar när du är inne på Katter iFokus

KatternasMatte
0

Hm nu har jag provat och visst var det så. Fast jag fattar inte hur för jag har ju lagt cornishrex.ifokus på länkar och jag har kollat adressen så den stämmer. Ärligt talat tycker jag att upplägget av iFokus är lite snurrigt och inte helt lätt att fatta… eller så är det jag som är mer än normalt korkad Skrattande Men nu har jag ju i alla fall hittat dit och det är bra.

Lullan1
0

#8 Läs gärna om hur iFokus fungerar här och har du några problem eller svårt att hitta vad du söker så tveka inte att fråga vår Sajtvärd LeffeD eller oss Medarbetare Eine, La_Joz eller mig Lullan1.

Gittan
0

En bra hemsida.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld