Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 227 ggr
cherish
0

VRK 21 april

Är det någon mer som ska till Surahammar på utställning? Jag ska dit med makens europé och hennes uppfödare samt min son med sin katt. Bestämde mig för sent så nån cornish får jag inte med mig … :)

Vem mer får jag träffa?? ;)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

rexmamma
0

Jag kommer men bara med Peleus, min kastratkille, som ska ta sitt näst sista cert någonsin :-)

Jag har lovat Theia att hon aldrig mer ska behöva följa med på någon utställning och allas vår solstråle Phoebe hoppas jag VERKLIGEN är dräktig då.

Leffe
0

Kommer troligen dit men utan katt

A-M.H
0

Jag, sambon, våran foderhane( S*Brave New Curl Cigaro) Cigge med C kommer. Bara ställd i ungdjur o junior tidigare. Hans första öppna klass (9). Jättespännande. Hoppas många "iFokusare" kommer med sina rexar, vore jättekul att ses live.

Sewena
0

Hej

Du får träffa mig o mina 3 egna katter o 2 kattungar från förra kullen. Fast det visste du ju redan…Skrattande

Sewena

Sewena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan

Nu är det inte många dagar kvar till utställningen i Surahammar(Västerås Katt Klubb)

Undrar om det är fler, än vad som tidigare kommit fram, som ska till kattutställningen?  Man vet om att ni är där men jag har inte träffat någon på de senaste utställningarna. Jag kommer att ha 3 egna katter med o sen 2 kattungar från tidigare kull (7/11-06)  Ser ni mig så "hoppa" på mig o hälsa…vore kul med ett ansikte till de olika nicknames som finns här.

Bilden är en suddad/svartvit Zamin, som är blåvit egentligen

A-M.H
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej ! Ja jag svarar igen. Vet inte om jag är förvirrad eller vad. Jag kommer till VRK 21/4, men det är ju inte Cigges första. Han kan faktiskt ta titel, har ju två tagna CAC. Ska läsa "katalogen" och systematiskt leta reda på er *ler*  Ååh vad spännande att få se er förstås och era katter. På fotot poserar Cigge o jag i Brahehus på väg hem från Jönköping.

cherish
0

Ska precis gå och lägga mig, har precis packat klart inför resan ner mot VRKs utställning. Vi ska åka till Arboga imorgon kl 13 och sova över, sen till Surahammar för utställning och sen hem på kvällen. Det blir en tuff resa, vi har nog ca 50-55 mil dit enkel väg om jag inte minns helt fel (kanske jag gör för jag är rejält virrig nu). Phoebe ska INTE ställas ut, utan det är vår lilla Whiskas-katt Dreamy (S*Aniratax Dream Come True) och sonens Paige (S*Anriatax Red Black & White) som ska ställas ut så letar ni mig bland cornishfolket så letar ni fel. ;) Fast jag ska naturligtvis gå runt och spana lite … Hittar er nog Rexmamma, Sewena, A-M.H men Leffe - dig blir det nog värre med om du inte utmärker dig på nåt sätt! ;)

Ses i Surahammar i helgen!!! :) Gonatt!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

rexmamma
0

Jag ska sitta i informationen på förmiddagen, så det blir lätt att hitta mig.

Leffe
0

Jag kommer båda dagarna. Ska dela ut info om kattsajterna på iFokus samt köra material till en momter