1 augusti
Vad tråkigt - vi går mot höst. Själv ska jag till farbror doktorn med befarad öroninflammation.
Så till den positiva biten: Solen skiner och Pysen verkar återställd. Han parade en löpande skogishon två gånger i går.
Sköt om er

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Solen skiner så idag passar vi på att segla.
Ha en bra dag.
Stolt ägare till tre La permer
första dagen på jobbet.. efter 2 veckors semester… inte upplagd för att jobba.. jag har varit förkyld och hostig största delen av semestern.. så jag skulle verkligen behöva mer semester nu.. :(
#2 Man behöver alltid semester efter semestern för att vila upp
Märks inte att det är höst här, nästan 30 grader så jag håller fast mig i sommaren och hoppas vi får några månander till med sommar! :D
Hade tänkt ge mig en sovmorgon så jag skulle slippa plugga,det är min första dag efter semestern att börja plugga igen. Men jag vakna av katt race i sängen och tassar som peta på mig i anisiktet, på armar och fötter, samt en mobil som plinga till. När jag gick upp var jag säker på att klockan var runt 11-12 men nej….hon var 9. Antar att jag inte har nått val än att verkligen börja plugga idag haha!
ta hand om er och drick mycket om ni ska vara i solen! 
Här är det sol och varmt.Imorgon ska vi åka till Tallin 4 dgr.Jag tycker om att åka på kryssningar,det är avkopplande att åka båt.Gå i gamla stan i tallin är jättemysigt.ha en bra dag allihopa.
#4 Jag vill också ha sådan dricka.
Har varit ute med hundarna och gått 5 km. Det var väldigt varmt.
Skönt med semester.
#6 va duktig du är 5km det är ju långt i denna värme,jag sitter i soffan och virkar som en annan padda i värmen.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God mitt på dagen.
#4 ett litet glas tack,verkar så uppiggande !
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#6 #8 Välkomnnar över att smaka! Ibland kan den dock springa iväg så man får vara snabb ;)
För tillfället har hon spillt ut sig i min omvårdnadsbok och drömmer, vill inte väcka henne så det blev en pluggpaus… ;)
#4 Vilken underbar bild!
Ledigt i kväll. Varmt och skönt! Funderar att sätta mig på en uteservering i kväll och njuta av en öl eller något annat. Önskar er alla en trevlig kväll.