God morgon 26 juli
God morgon allesammans. En ny dag - tisdag är här med allt vad det innebär. Önskar er alla en bra dag.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Fixar och trixar en massa.Det flyttade en katt på prov igår och en flyttar långt bort på lördag så det är en hel del fix med det.
Hade hoppast på att få en veterinär tid idag men icke det blir imorgon.Så då får denna dag ägnas åt andra nyttigheter istället.
Solen skiner lite tveksamt så någon segling är inte aktuell idag.
Stolt ägare till tre La permer

Goder morgon!
Solen har tagit semester den med så jag och Daniel fixar och trixar hemma i lägenheten. Nu är hela hallen målad och idag ska vi ta det sista : Kattrummet / gästrummet / kontoret!
Det är så kul att måla, älskar när man ser direkt resultat :D
Ha en bra dag!
#1 flyttar det ngr la permer från örsundsbro? här är det lite sol idag och ganska varmt.Ska cykla till facket om en stund och prata lite med dem.Ikväll är det vacc besiktning och chippning av flyttfärdiga kattungar,tänk vad fort det gick,lite vemodigt faktiskt.
Vet inte vad jag ska göra av denna dag, men några tankar jag har är ifa man skulle åka och bada och sen om Sookie ska få gå ut i sele för första gången.
Hon är väldigt ivirig att få utforska trapphuset nämnligen ;)

Nils ska bli skåning på lördag.
CoolSmart flyttade till Västerås på prov igår.Det börjar kännas tomt och hur det blir på lördag törs jag inte ens tänka på.Nils är en mycket speciell katt så han kommer att lämna ett stort tomrum efter sig när han flyttar.
Här är det mulet både ute och inne. Gamle Pysen verkar inte må riktigt bra för tillfället. Blir det sämre får jag åka in med honom till veterinären.
Sköt om er

Hoppas att Pysen piggar på sig.