God morgon 24 juli
Sitter här och väntar på arbetspassets slut. Klibbigt och svettigt är det. Snart är det söndagmorgon och jag ska om några timmar försöka få några timmars sömn.
Önskar er alla en trevlig söndag.
God morgon. Tänk vad tiden går fort. Idag är det bara fem månader kvar till julafton.
Det blåser ute och solen tittar fram ibland.
Tiden går så fort! Vill ha längre sommar och mindre snö och kallt!
Annars så har jag inga direkta planer, mer saker som borde göras som kallas tvätta ;)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det spöregnar här så det får bli en inne dag.Ska sy lite och fixa lite ute i syrummet.
Sydatorn har tjockskärm så den tar lite stor plats.Men både skärmen och datorn var gratis så jag ska inte klaga .Men jag måste fixa något bra ställee att ha den på.
Stolt ägare till tre La permer
I kväll ska jag på fest. Det är lillsyrran och hennes sambo som bjuder. Det ska nog bli trevligt. Idag är det lättare att andas. Det blåser en skön sval bris. Sköt om er
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Blåser och härligt svalt.Packar ihop lite papper och grejor inför morgondagens resa och kattleverans,fyller på skålar och tömmer pottor och måste städa lite.Allt är som vanligt,skönt det.
Bild på några små ur kullen hos Pontus i Tidaholm.Så fort de växer.Sju veckor nu.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora