Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettomplacering
Läst 781 ggr
LinaGroda
0

Omplacering?

Hej

Åh, vad jag saknar att ha katt..! Jag och min sambo letar efter två Cornish som vill bo i Uppsala som sällskap åt oss och varandra, och jag undrar om någon har en kastrat som skulle kunna trivas med oss? Vi bor i och för sig i lägenhet, men jag hoppas att 73 kvadrat skulle räcka som lekplats.

Hör gärna av er, så blir jag glad

Lina

simzonites
0

Skickar ett mail till dig angående en cornish rexhona som behöver ett nytt hem hon finns idag i Uppsala!

Lotta

/Lotta

Eine
0

Lina? Är det du som haft kontakt med mig tidigare? Vi pratade då om att jag har två honor….

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Lucifer
0

Hej!

Är du fortfarande intresserad av en Rex, så har jag en Svart Lucifer med gula ögon. Han är gammal men frisk. Vi ska ha barn och han är inte så förtjust i små barn. Han är mycket kelig och har en hel del roliga fasoner, men han är samtidigt aningen opålitlig och det krävs att man kan läsa honom och hans intentioner. En utmaning med andra ord! Vet inte hur det går med andra katter, hund är han dock van med.

Mvh Susannne & Lucifer

EvaG
0

Har det blivit nåt napp?

Medarbetare på Vilda västern iFokus

feiner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Elsa söker fortfarande, hon vill gärna ha ett hem med en rexkompis att leka med. Elsa är en chokladfärgad hona på drygt ett år som är kastrerad. Hon har stor tillit till människor och gillar bus.  Hör av er för mer information.

Lullan1
0

Hur har det gått?

Inlägget är låst för nya kommentarer