Sällskap sökes till Tetris
Hejsan!
Det var ett tag sedan jag skrev något här på forumet, men nu är det så dags igen.
Anledningen är att jag och min sambo har börjat se oss om efter sällskap till lilla Tetris. Jag börjar ju studera på heltid i höst och vi har vetat med oss från start att hon förmodligen skulle kräva en kamrat att umgås med när vi båda är borta under dagarna.
Vi söker en hon- eller hankatt, åldern spelar ingen som helst roll, men det är alltså ingen kattunge vi söker. Tetris vill gärna ha en kompis att riva lägenheten tillsammans med och som orkar leka med henne när husse och matte är alldeles för trötta efter jobb och skola.
Vi bor i Bålsta, Uppsala och det är en fördel om det är i närheten för att underlätta möte osv, men vi kan tänka oss att åka en bit också!
Snälla, rara hör av er om ni vet något! Vi har scannat blocket och några forum men de vi har mailat har inte svarat.
/Sandra
mail: babylarva@gmail.com

Hej! Jag vet inte riktigt hur det är med min sambos allergi med denna ras? Cornishen är hittills den enda han har klarat av. :(
Uppdatering:
Det ser ut som att det blir en liten herre från Rexlicious som flyttar hem till oss!
Spännande, vilken kisse och från vilken kull?

Va kul… du måste visa bilder sen!!
Blinky från Pacman-kullen!
Det lovar jag att göra! Kameran laddas just nu. ;)
#4 åh då är det min kompis som har pappa katt. Han är underbar!
#7 vad kul! :D blinky är helt fantastisk han med. :)
Uppdatering för er som ej sett det:
Tetris har nu fått sällskap av underbara S*Rexlicious Blinky. Tack Anki för denna fantastiska lilla katt! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh! Tack själva som ger honom ett så kärleksfullt hem! :)