Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettomplacering
Läst 1348 ggr
flashie
0

Sååå kelig hane (kastrerad)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Våran underbara S* Taildragger Kawanishi (Ozzy) söker nytt hem pga bla. tidsbrist.

Vi har sedan innan också en Cornishhona som är väldigt lugn och sansad och är lite av en primadonna. Ozzy är raka motsatsen, han är supersocial, superkelig, superbusig och bara allmänt härlig som de ska vara. Dock så är han lite för busig på lilla Chloe så hon har börjat dra sig undan lite. Han kräver ganska mycket uppmärksamhet och jag tror att han även "stjäl" lite från Chloe.

Vi väntar även bebis till hösten och känner att vi inte har den tiden som han behöver vilket gör att det bara blir synd om honom.

Därför söker vi nu ett nytt hem till våran underbara Ozzy, ett hem som kan ge han massa uppmärksamhet och kärlek i massor. Han älskar barn och andra katter men dom bör nog inte vara föör lugna hihi.

Hör av er så kan vi diskutera mer. Ni ser några bilder på honom i mitt album, han är grå/svart/vit

flashie
0

Glömde skriva att han blir ett år  den 11 augusti i år. Stamtavla och alla papper följer med.

Innerjoin
0

Har både PM:at och mailat dig!!

babylarva
0

Hur går det för er, har Ozzy hittat ett nytt hem än? Annars är jag och min sambo intresserade, vi letar just nu efter sällskap till vår lilla dam Tetris.