Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 622 ggr
EvaG
0

Tisdag 19 juli

God morgon på er. Hoppas ni får en bra dag. Själv ska jag sova efter nattens arbete.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

noir
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag vet jag inte hur det blir. Min mamma fyller år och jag vill ju åka och säga grattis men hur länge vågar man lämnna min 12v Sookie med min Zaffie?
Dom slåss inte men fäktas och fräser lite ibland. Mamma bor ju i västerås, så det tar ju över en timme att bara åka fram och tillbaka.
Utöver det så vet jag inte? Bara umgås med katterna som tidigare 3 dagar? ;D

Bifogar en bild på min Sookie som har hittat en sovplats på tvn……

[Wiveka]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon!

Idag ska jag iväg och ridaSkrattande

#1 vi kom ju hem i söndags med vår lilla herre som blir 3 månader idag. Och jag lämnade dem 2 timmar igår och det gick utmärkt.
De fräser också här men inget annat. Vi har 3 äldre kattdamer.

Du kan alldeles säkert lämna dem ensammaFlört

mjau74
0

God morgen!Glad

I dag skal jeg på jobbintervju. Får håpe det går bra.

MonicaLagerquist
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God Morgon!
Straxt dags att fara in till civilisationen och handla.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

god morgon!

Vaknade precis, har sovmorgon. Ikväll går jag på min sista tur innan 4 veckors semester… Underbart!

Tänkte bjuda på en bild på vackra Zoé från i helgen när jag var och hälsade på Steph.

WW´09 IP Nl* Pendragon's WeatherGirl, DSM

noir
0

#2 Ja jo jag är nog hönsmamma. Jag såg strax efter jag skrivit inlägget att Zaffie nu var otroligt intresserad av att lukta på Sookie men sookie vart denna gång lite paff av att Zaffie inte gjorde nått så hon tog ju skydd och så vart de fräs så jag tror nog det inte är långt kvar tills vi slipper det mesta fräset här hemma.

#3 Lycka till!

#5 Vilken fin tös! Kyss

Ulricah
0

Tillbaka i stan efter några dagar i stugan.

Vår kattgård fungerade inte i första placeringen så vi flyttade hela eländet. Det var ett slit men nu blir det bra och katterna kommer kunna välja om de vill vara i gården, på inglasad altan eller i stugan.

Jag har kommit in på min utbildning så nu ska jag titta efter bostad och annat pyssel inför starten. Kommer kännas jättekonstigt att vara från katter och man mer än halva veckorna, men det är en dryg månad kvar tills dess så jag får väl vänta lite med att få hemlängtan Obestämd