Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 330 ggr
EvaG
0

God morgon 18 april 2007

God morgon. Som vanligt ska jag gå och sussa. Sämre väder i dag. Men katterna är precis som vanligt. Möter en i dörren när man kommer. Ha en bra dag nu.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Sov gott Eva. Och alla sköt om er idag. Ska iväg och jobba snart

Lullan1
0

God morgon!

Har haft en riktig helvetesnatt igen, så idag blir det tufft på jobbet. Fattar inte att det ska vara så svårt att sova? Inte vill jag gå upp ur sängen heller för då väcker jag katterna och riskerar att dem blir "morgonpigga" mitt i natten… Längtar redan efter att få gå och lägga mig ikväll.

Ha en bra dag!

smirik
0

God morgon

Kort dag på jobbet, skall med sambon till läkaren och agera tolk, hon har sedan länge en stress fraktur i foten och 3 olika sjukhus i Stockholm kunna inte hitta ut av hur den skulle behandlas. Nu får vi se om dem är bättre på det i Köpenhamn.

Iris har blivit så extremt berört av förändringar sedan vi har flyttat, så nu är hon olycklig över att jag går till jobbet efter helgen. I går kväll var hon nästan deprimerad Ledsen och jag fick leka och gosa bra länge för hon lugnade sig och blev sitt gamla glada jag igen. Hoppas det ger sig snart.

Sov gott Eva

Lullan hoppas inte din dag blir för jobbig, sköt om dig

Ha en underbar dag alla

AnneAlva
0

God förmiddag!

Idag är jag ledig och jag ska utnyttja dagen till fullo. Fint väder men lite blåsigt så kanske en kort promenad med kissarna och sedan lite kattungemys. Resten av dagen planerar jag att bara vara, passa på att läsa som jag inte hinner annars och laga mat som tar längre än en halvtimme. Flört 

#2 Mötet gick bra, men jag tror inte det är realistiskt att tro på en anställning. Jag är glad ändå. Glad Ta hand om dig och hoppas det löser sig med sömnbristen.

#3 Hoppas det fixar sig med sambons fot, håller tummarna.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Anna77
0

Önskar alla en fin dag! Idag är det moln!! Har varit strålande sol länge nu, men första dagen min sambo är ledig blir det moln! Idag ska jag deklarera det lär nog ta ca 4 timmar *suck*