God morgon 17 april 2007
God morgon får jag önska er som ska upp. Själv ska jag kela med katterna och sen sova efter nattens arbete. Ha en solig och härlig dag.
God morgon. Ska iväg och jobba nu. Lite stressat. Sköt er
God morgon!
Fick just idétorka, vet inte vad jag ska skriva…
Men jag är iallafall vaken och påväg till jobbet!
Ha en bra dag!

God Morgon,
Är också på väg till jobbet, katterna sovar fortfarande dem tycker att matte är uppe på tok för tidigt
Ha en bra dag alla
Godmorgon!
Idag är det veterinärbesök med båda katterna. Anthea ska blodgrupperas och FELV/FIV och chlamydia testas inför parning och Wilda fick följa med för "checkup".
Morrn! Uppe med tuppen idag. Har redan hunnit vara på jobbet en bra stund (och innan dess femtio minuter tågpendling…). Fuffens var inte alls särskilt pigg, men var ju ändå tvungen att utsätta mig för morgonens gosstund. Så det var bara att skippa frukosten och ligga i sängen med en varm knarrande katt en halvtimme istället.
Godmorgon
Usch vaknar upp och märker att det är KALLT ute
TAck för trevligt besök igår! Wiveka
Lycka till hoss veterinären idag!
God morgon alla! Jag inser nu att jag inte är ett dugg avundsjuk på er som jobbar.Så skönt jag har som får ta allt i min egen takt.Ta det lugnt och stressa inte, då håller ni längre!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon!
Idag har jag ett möte som kanske kanske kanske kan resultera i jobb. *hoppas* Vi får väl se vad som händer, håll tummarna för mig!
Igår for vi och köpte en ny Feliway plug-in-refill för att försöka dämpa aggro-stämningen här hemma. Isis har fått för sig att hon inte tycker om de andra katterna nu när hon fått bebisar, knäppa hormonstinna katt… Men sedan igår när vi stängt in henne med Feliway:en 3 timmar och sedan släppte ut henne har det gått jättebra. Är sååå glad att det finns så praktiska hjälpsaker att köpa när kissarna blir knasiga.
#7 Eine, vad har hänt med din Avatar? Nu har du ingen bild alls… 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Anne.S hur gick det på mötet?
Vill ni veta nåt spännande? Efter kvällsmaten ska jag ta ut Jissa på hennes allra första promenad! Det ska bli så himla kul att få se hur hon regagerar!!!