Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 953 ggr
flis
0

Petstroller

Är det nån här som har en petstroller (sulky)? Jag funderar på att köpa en eftersom katterna är så tunga att bära och jag inte har bil. Vill ha synpunkter om ni vet ngt.

Lullan1
0

Vet inte ens vad det är för nåt, även om jag förstår syftet när du förklarar.

Har du någon bild eller kan du länka så jag kan få se vad det är?

La_Joz
0

Jag har sett att det finns hjul och handtag att köpa till som extra tillbehör till vissa transportburar. Kanske kan va nåt?

AlexH
0

Jag vet att det finns för hundar och den heter "Doggy Ride" och är från början en cyckel kärra med bur på . det finns tillbehör till den att köpa till som gör att den kan byggas om till en hundvagn.. adressen till detta företag är:

www.haromi.se

Dock kunde jag inte finna en bild på den på hemsidan utan man får nog ringa och fråga dem. de gör reklam för den i hundsport.

Har sett andra nättare modeller dock är denna ska se om jag finner fram dem bland hundlänkarna..

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

flis
0
Lullan1
0

Tack flis!

AlexH
0

här är adressen till företaget som tillverkar den Skrattande

http://www.doggyride.com/doggyride/Home.aspx

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Leffe
0

Har ändrat länken på #4. Nu hittar ni rätt

Lullan1
0

De är jättesöta, finns det någon återförsäljare här i Sverige?

Aje-T
0

Jag har tyvärr ingen bild att visa just nu men jag har byggt en egen vagn. Jag köpte en gammal barnvag, tog bort allting utom själva stativet och satte fast en stor transportbur. Än så länge har jag bara använt den en gång, till en utställning i Fryshuset här i Sockholm, men det var verkligen sanslöst enkelt och smidigt att åka kommunalt. Mauritz och jag åkte både buus, pendeltåg och tvärbana och med så pass stora hjul på vagnen var det inga som helst problem att stiga av och på på egen hand.

Sen att folk såg ovanligt glada ut när de upptäckte vad som satt i vagnen är bara att bjuda på Generad

Fick även några avundsjuka kommentarer från utställare som släpade burar, när vi bara schvishade förbi!Cool

AlexH
0

på doggyriden som finns i tre storlekar finns återförsäljare www.haromi.se

på den andra länken verkar det som man får beställa den från USA…

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

flis
0

#9 Vad uppfinningsrik du är. Jag har dålig fantasi och tummen mitt i så det blir att spara pengar. Men jag vill gärna hitta en med stora hjul.

Skulle vara kul om det fanns nån som provkört.