Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 352 ggr
Lullan1
0

Äntligen paket från Swecat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trodde aldrig att mitt paket med kattmat och lite andra gosaker skulle komma från Swecat, men idag så låg lappen äntligen i brevinkastet när jag kom hem! Självklart var jag tvungen att hämta det ikväll, var så himla nyfiken!!!

Handlade främst en 800 g påse med Orijen för att se vad missarna tyckte om den maten. Har hällt upp en skål och ställt fram till dem, men än så länge har bara Jissa smakat. Doris och Findus har bara luktat lite… Jaja, det får väl stå framme så får jag se om de äter snart.

Tog lite bilder vid "paketöppningen". Som vanligt har man minst en hjälpande tass så fort man gör nåt som kan vara spännande!

På bilden har vi precis öppnat paketet… Skrattande

Lullan1
0

Lyckan är fullständig!!! Matte har handlat en vippa!!!

La_Joz
0

Åh, så spännande kissarna tycker att det är!

Lullan1
0

Var ju tvungen att handla ett par selar till mina små gryn…

Här är Findus först ut, en riktig tuffingsele som gör honom rätta (det var XL) Skrattande Ser han inte manlig ut så säg?

Lullan1
0

Sen fick Jissa prova sin gröna lilla söta sele, det gick bra så länge jag mutade med godis. Tror att det blir bättre när jag tar ut henne, då glömmer hon nog allt vad selar heter!

Lullan1
0

Sist ut är Doris, hon fick en blå jättesöt sele (likadan som Jissa). Självklart fick älsklingarna matchande koppel till Generad

fjellans
0

Ha,, rena Julafton för dom,, kul:-))

Lullan1
0

Är det fint väder i morgon ska jag sluta lite tidigare på jobbet och gå ut en sväng med katterna! Ska nog inte ta ut alla samtidigt bara… Flört

fjellans
0

Ta dom en o en, så kan du hålla på hela em,,,,
Mitt gäng har ju kattgård…. så jag öppnar bara fönstret… Hoppas att du får fint väder i morronSkrattande

flis
0

Vilka fina presenter dom får. Alla mina katter tyckte om Orijen. Tror faktiskt att den är lite bättre än andra.

Lullan1
0

#8 Så härligt det låter med kattgård!

#9 Tack, de är jätteglada och nöjda. De fick även en 5-6 möss i olika varianter, men jag kände inte för att fotografera dem Skrattande Så nu leks det för fullt här hemma!

cherish
0

Mmmm, najs med leksaker och selar!!! Hoppas du får fint väder imorgon när ni ska på finpromenad! ;) Ta dem en och en så slipper du trassliga koppel *skrattar* och katter som vill åt olika håll. Eller så är du modig och tar dem alla samtidigt!!! Du fixar det säkert!!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Lullan1
0

#11 Skrattande Nädu, Doris och Findus kan gå ut tillsammans för det funkar, men Jissa får allt ta en liten promenad själv med mig. Hon har ju ännu aldrig varit ute, så jag vet inte hur hon reagerar Fundersam

chikan
0

#4 long time no seen! Husses dator har brakat ihop. Skandal. Hur ska jag nu kunna hålla uppe kontakten med alla mina kompisar? Snyggt sele Jissa! Jag har bett Matte skicka en hälsning från jobbet, så det är hon som skriver nu. Spooky. Fattar inte hur det funkar, men det verkar gå bra. *tass* /Fuffens

Lullan1
0

#13 Hihi, har saknat dig min skatt! Kyss Min matte sitter också och skriver här på Jobbet just nu, hörde att hon muttrade nåt om att hon egentligen inte fick surfa på arbetstid! Men vad gör hon inte för lilla mig! /Jissa