Söndagen den 10 Juli
God Morgon på er.Har just intagit det goda morgonkaffet.Tänkte sätta igång med att göra två ananaspajer,ungarna kommer hit på middag.Det kom nyss en rejäl regnskur här.Ja nästa vecka så här dax är vi på järva utställningen det ska bli så kul.
Nu har regnet kommit.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Städar och fixar.Ska straxt se till att få i mig lite mat och sen ska jag se om min dator vill prata med symaskinen lite,Har ett gäng kattungefiltar som ska broderas eller om det blir sovpåsar denna gång.
Har städat och röjt hela morgonen så jag är dyngsvettig men här är så varmt att det inte är lönt att duscha av sig förens till kvällen.
Urban är och hämtar hem Ida och Olle som har varit iväg och kajvat en vecka,.De skulle mellanlanda här på väg till Uppsala ,hämta sina katter och äta lite mat.
Packade väskan som ska med till Järva på lördag.Det ska bli skoj att få visa upp lilla Kombi på en SVERAK utställning.
Stolt ägare till tre La permer
Här regnar det, men luften är frisk och härlig. Det är lättare med andningen. Sköt om er
Jap på Lördag skall till och med jag ställa katt på Järva :) dock inte min egen :) jag kommer som "proffesional handler" åt en finsk kisse