Hur har det gått i Jönköping idag?
Är det någon som vet hur det har gått för "våra" katter som har ställts ut i Jönköping idag? *jättenyfiken*

Det gick bra för oss, jag är jättenöjd med dagen! =)
Mini blev EX1 och BIV, dessutom domarens favorit och fick jättebra kritik, bla sa hon att Mini hade den bästa CRX-typen hon hade sett på väldigt länge, jättekul att höra det!
Pixie som bor hos fodervärd blev EX1 och hennes brorsa Ville blev också EX1.
Tack för trevligt sällskap till er jag träffade på utställningen! =)
#1 Kul att det gick så bra!
Ingen som har nåt mer svaller från utställningen?

Vackra S*Änglarnas TNT blev BIS ungdjur
#4 Kul att höra!
Ingen som vet hur det har gått för AnneS katter?

Tack så mycket! =)
Jag såg AnneS röda hane men jag är lite osäker på hur det gick för honom. Jättefin var han i alla fall. =)

Grattis till fina resultaten, skönt när det går så bra för "våran" ras
Steve (AnneS röd/vit hane) var bara Ex1… 
Så vi går inte till SW.. 
#8 Va?
Han som är så snygg? Vet du hur det gick för Lethe?

#8 men han är ju en liten snygging, så det kommer många fler utställningar och fler chanser till SW

#11 Grattis till det Cigges andra CAC! Han är en tjusig kille!

Grattis till alla!
A-M.H: Vågar ni ha Cigge lös när ni "rastar" honom? Är han så duktig att han inte springer iväg…

Stort Grattis till alla.

La_Joz. Man ska ju inte med en fertil hane, men har faktiskt haft honom lös sedan han var liten, men med sele på, inget koppel. Men nu var det så att inget hade kommit med i trunken, ja låg hemma till ingen nytta och min lilla älskling var kissnödig för man kan ju inte kissa i sin låda på utställningen….hmmm..

A-M.H Wow! Vilken duktig kisse! Klart man inte kan kissa i lådan på utställningen. Det är ju en massa okända tvåbenta figurer som stirrar på en, och vem skulle inte ha svårt att prestera då?
Jag har visserligen också mina katter i sele fast utan koppel ibland när jag är ute. Selen funkar lite som en "broms" på dem. De går lite saktare. Och sen är det väl så att det är lite fega för att gå för långt om de inte känner till marken.

Är över lag nöjd med resultaten, men hade förstås hoppats att Steve skulle kvalificera sig till SW, men det går fler tåg och så tävlingsinriktad är jag inte att jag inte kan ta en liten missräkning. Han fick en fin bedömning (om än svårtydd, domarna borde få gå en skrivstilskurs hela bunten
) och jag hoppas att han med lite mer övning ska kunna bli en cool och van kille på domarbordet.
Kyra fick sitt CAC (1:a gången i öppen klass) men var på ett uselt humör för dagen och blev inte nominernad till panel. Lika så bra det med tanke på hur spänd hon var.
Lethe var hur cool som helst! Charmig, busig och helt avslappnad. Kändes jättebra, särskilt med tanke på hur halvsyrran betedde sig… Dessutom lindade hon domaren runt framtassen hur enkelt som helst.
Hon blev Ex1 och BIV! Det jag ändå tycker är mest imponerande av allt var att hon i BIV:en slog en GIC (Grand International Champion)! Gissa vem som var stolt som en tupp? 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#18, aha det var din lilla söta tjej som tog BIV'en, vår Pixie blev ju också slagen av henne, grattis! Synd att Steve inte kvalificerade sig, jag var och spanade på honom tidigare under dagen, han är jättefin tycker jag! 

#19 Tack! Jaså, var det din Pixie det? Det visste jag faktiskt inte, var väl så inne i min egen lilla värld att jag inte var så uppmärksam förstås.
Jag gillade Pixie, jag trodde ärligt inte att Lethe skulle ha så stor chans att ta hem BIV:en, särskilt som hon var yngst och allt, och både Pixie och Guy Laroche tror jag han hette, tycker jag är himla snygga.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

# 19, Tack! =) Ja ibland blir man överraskad men då är det ju desto roligare ju! Bara att säga tack och vara glad!
#18 Vad kul att höra att det ändå gick så bra för missarna!
Jag skulle bli jätteglad
om jag fick se lite färska bilder på Lethe och Steve…