Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 255 ggr
[Wiveka]
0

God 2007-04-16

Godmorgon allihop!

För mig är det godnatt efter tre nätters jobb. I eftermiddag/kväll ska vi till AlexH för att titta på hennes hane, Sture.

EvaG
0

God morgon. Här ska oxå sovas efter nattens arbete. Wiveka ha en trevlig eftermiddag. Ha en bra dag alla. Fint väder får ni i Stockholm i alla fall.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. För mig är det tvärtom. Jadg ska upp för att jobba. Sköt er nu alla

Lullan1
0

God morgon!

Vet ni vad? Idag upptäckte jag att jag faktiskt gillar måndagar!!! (nä, jag har inte blivit knäpp)

Vaknade relativt utvilad i den renbäddade sängen, klev upp på ett helt kattsandsfritt golv (städade igår) och lade mina kläder i en tom tvättkorg! Är det inte underbart så säg! Skrattande

Nu bär det av till jobbet, ha en bra dag!

AlexH
0

Hej och Godmorgon! Förrutom mina två (människo) pojkar rök ihop om en trasig plasthammare vid 06.30 så verkar dagen bli trevligSkrattande

Det ska bli väldigt trevligt att träffas ikväll Wiveka, Sture förbereder sig med att reta gallfeber på hundarna Flört

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

God morgon!En ny dag, helt oanvänd!

Lycka till med Sture, Wiveka, han är en kalaskille!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

chikan
0

God morgon! En hel helg utan internet har varit både skönt och lite abstinensframkallande. Helgen har varit helt underbar och välgörande så det ska nog gå att ta fram lite arbetsmoral den här veckan också.

AnneAlva
0

God eftermiddag!

Äntligen hemma och någorlunda (nåja, allt är relativt…) utvilad efter helgens bravader. Dagen har bjudit på en massa långa promenader och det tycker mina fötter inte så bra om så nu gör de ont för att hämnas på mig. Måste skaffa bättre skor!

Två kissar ligger här och sover i varsin solstrimma och de ser verkligen ut att njuta, vad skulle jag inte ge för att få vara en katt som sover i en solstrimma en dag som denna??

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lullan1
0

Tjoho! Mitt paket från Swecat har kommit, det var en himla massa kul saker därifrån! (separat tråd om innehållet)

Inlägget är låst för nya kommentarer