Trollhättan 2-3 juli
Vilka kommer då?
Jag har anmält tre korthåriga lockiga katter och fem långhåriga lockiga katter.
Stolt ägare till tre La permer
Det blir väl vi standard gänget
, det ska bli otroligt kul i år med vanlig WCF Show och sedan Sveriges första WCF World show!! hoppas vi lockiga kommer ta för oss av priserna nu när vi kommer ha en så stor bil!!
, Jag kommer nog med en katt… LÄNGTAR!!!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
..japp standardgänget vad gäller de lockiga verkar det bli…vi kommer nog inte ha så där överdrivet med utrymme ändå..men inte lika trångt som i "sportisen"….det hade aldrig gått..LOL..
Martin
Fife GIP/IC WCF IP S*Jazz-Annas Charleston..Gunvald
Fife SP WCF GIP S*Jazz-Annas Georgy Porgy..samt en svart liten kille Valdemar
..i babyklass kommer med mig..
NIIIIIIICE ska det bli..
Nån som vet plats och tider om man vill gå dit och titta på krullisarna? 

Jag kommer och tittar! Det är ju i min stad!!
Dock utan katter eftersom Alice har tappat formen *hrm* och Aramis den gudomlige klarade inte utställningslivet så jag vågar inte ställa honom mer. Numera sitter dom hemma och bara är så otroligt vackra 
Jag skulle jobbat hela veckan före och varit bortrest.Nu är resan inställd så jag skulle kunna åka..tror inte det blir av ändå tyvärr.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
här är inbjudan till Utställningen :)
http://www.snrf.org/WorldShow/WSstart_Svensk.htm
det är en hemsida byggd för just denna utställningshelg..
Kom gärna och titta! ju fler desto roligare!

Hmm, nu blev jag sugen på att ställa ut Aramis i alla fall….man kanske skulle testa….
#7 klart du ska testa!! vi är det trevligaste gänget som åker ner ;) ;)

Kan ju vara kul att testa en annan organisations utställning.. på lördagen är det "vanlig" cert utställning och på Söndagen World show..
Vill du bara ställa en dag så välj Lördagen. eftersom för att få anmäla till worldshowen på söndagen så måste man också ställa på lördagen…
Men vill du spendera två trevlga dagar med oss så blir det ännu trevligare!
Du kan skicka anmälan direkt till Vår klubbs ordförande
Wiveca Fransson: wi.fra@teila.com
Anmälan skall vara henne tillhanda senast 10 Juni och betalning av avgift till SNRF:s PlusGiro11 69 49 – 9 senast den 28 juni.
anmälningsblankett och inbjudan finner du på länken jag la ut i tidigare inlägg..
Välkommen

# 8 Jag är helt övertygad om att ni är det trevligaste gänget, ni har ju the black queen AMH med er
Henne är jag väl bekant med! !
Men däremot funderar jag på hur domarna ställer sig till Aramis lilla "skada" han har på svansen, han fastnade i ett rullgardins snöre en gång och det har gett honom ett litet fult ärr på svansen. Han är ju vit så det syns och känns men eftersom han är kastrat kanske det inte gör så mycket?
Hörsel intyg måste jag också fixa, och bantningsmedel……..och det skulle ju vara kul att testa en annan organisations utställning.
Vart måste jag vara medlem?
#9 det räcker att du är medlem i en kattklubb i godkänd organisation (fife,wcf,cfa,etc) så är du medlem i en Sverak klubb så räcker det gott :) då skriver du bara den klubbens namn i klubbtillhörigheten :)
det där med skada är ju så olika.. vissa domare tar upp sådant.. medans andra kanske inte gör det eftersom han är kastrat.. så han kommer ju gå för sitt första WCF CAP isådannafall..
Vi har bara utländska domare till de flesta utställningarna.. de svenska domarna som vi har har vi oftast som reservdomare ifall det skulle vara så att någon domare får akut förhinder..
Jag kommer dit med min Devon rex Pojke Ronon den 2 Juli, tanken var att jag skulle dit båda dagarna då han behöver två cert till, och försöka bli världspremier, men den 3 juli är det min systerdotters dop så jag kunde bara den 2 juli, vilket är jätte synd! :( Men på lördagen ska det bli riktigt roligt och jag lääängtar så :D

#10 Super, då var det som jag tänkte, då kör vi. 

Nu är jag helt färdig i dubbel bemärkelse.Alla katter badade,klorna klippta, katternas och min packning packade.Alla papper som skulle fixas är fixde.Nu väntar jag bara på att bli hämtad imorgon.Gissa om det här ska bli skoj,
Stolt ägare till tre La permer
Åh va roligt! Imorgon ska jag göra den sista putsningen på Ronon, fixa packningen och papprena. Läääääängtar! 
Vet någon addressen till utställningen? Vi har letat som dårar men hittar inte. Vi har inbjudningen och allt sånt, men vi vet inte hur vi ska hitta dit :o
Lycka till ni som är på utställning
lycka till på utställningen!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Hemma sent natten till Måndagen.. helt slutkörd men jätterolig helg! hade inte förväntat mig nått annat heller med Monica och Anne-Marie som resesällskap! det här gör vi om tjejer!