Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettpyssel-och-upptåg
Läst 356 ggr
Lullan1
0

Trollungar!!!

Just nu är jag lite besviken och irriterad på mina s.k älsklingar här hemma. De har utnyttjat "barnvakten" till fullo. Så här är det…

Jag och maken skulle på möte i bostadsrättföreningen ikväll. Min mamma (katternas favorit) kom hit för att sitta barnvakt åt sonen. Vad gör katterna tro? Fundersam Ja… Öppnar ett köksskåp, pillar ner en massa saker på bänken, hittar kattgodiset (som ligger i en påse) får upp påsen och äter upp nästan allt innan "mommo" kommer och upptäcker förödelsen Förvånad 

Jajaja *suck* Nu ska de väl bli dåliga i magen också…. Ledsen

ylvan
0

Smarta katter som utnyttjar situationen! De tyckte kanske att mormor bara hade ögon för sonen och hoppades att få lite välförtjänt uppmärkasamhet ;-)

Lullan1
0

*fniss* Ja, så kan det ju vara! Glad Man får ju iallafall ge dem beröm för deras uppfinningsrikedom!

smirik
0

Förlåt men kunna inte låta bli att skratta högt Skrattande

Inte roligt om dem blir dålig i magen men tänk på HUR mycket skoj dem har haft, blir helt ävensjuk, skulle också ville ha så roligt

Lullan1
0

Katterna åt ingen mer kvällsmat igår, de var nog redan mätta kan jag tro.

Det verkar inte heller som de har blivit dåliga i magen som tur är! Märkte inget konstigt när jag rengjorde lådan nu på morgonen! *phu*

AnneAlva
0

Haha, vilka illbattingar. Jag ser framför mig ett kommandeoteam som gör handrörelser (tja, tassrörelser?) och tyst tassar fram till skåpet och pillar upp det medan någon står vakt. Cool Du har smarta rackare därhemma du, det måste vara något Jissa lärt sig hos dig, här hade de aldrig kommit på något så smart. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lullan1
0

#5 Kommandoteam! Skrattande

Anna77
0

* ha ha* tur att de mår bra iaf!

La_Joz
0

HAHAHA!!! Vilka skitungar du har!! När "matterna"är borta dansar katterna på bordet!

Lullan1
0

Lovar er att det kommer att dröja ett tag (till lön iallafall) innan jag köper nytt kattgodis…. De har nog fått sin "dos" den här månaden!

EvaG
0

De är finurliga de små liven.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Aje-T
0

Hi hi, de är de smartaste katterna som finns!