God 2007-04-15
God morgon!
Här skiner solen och det är underbart varmt ute, tänkte ta ut Jissa på en premiärpromenad idag. Det ska bli skoj!
Ha en bra dag i solen alla Cornishvänner!
God morgon. jag har inte kommit ut på siten på timmar, men nu äntligen. UK ska ha en assistentkurs i dag. Jag har lagat mat till 20 pers. Kreolskans Söndagsgryta, sallad, ris och pannacotta med hallon.
Ha det gott.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon, mmm det låter gott Eine ..speciellt pannacotta min fav efterrätt 
Skall ut i solen i dag med katterna, fast Iris tycker fortfarande det är läskigt - hon har inte helt kommit sig efter flytten.
Lullan Lycka till på första utflugten med Jissa
Ha en bra dag i solen alla

God morgon! Villket väder, idag igen.Sol ute, sol inne o sol i vart sinne.
Eine assistenskurs låter kul och vore säkert bra för oss kattägare som gärna ställer ut och bara har lärt oss lite om hur hålla o föra fram sin katt. Man vill gärna ta del av lite tips o knep och ibland måste man ju lära sig "handgripligen" Kanske nåt jag ska föreslå kattklubben som vi tillhör. Bara cornishägare tror jag o en siames som är ansluten till den, borde ju bli lättsamt då. Nu ut i solen o njuta. Ha en härlig solig ledig dag alla ni out there !!

God middag!!
Idag har min sambo tagit över förkylningen, så jag mår prima!!
Har precis varit iväg och handlat 3-liters plastkrukor. Ska odla potatis på balkongen!! Nu ska jag blanda planteringsjord och "ko-på-påse" och sedan är det bara att sätta igång! Inspirationen fick jag här! Och lite extra tips och råd här! Himla praktiskt med de olika iFokus-sajterna. Just nu är jag stammis på Trädgård iFokus!
När potatisen är satt ska jag ta missarna med ut på promenad! Spännande!!
Ha en bra dag allihopa!!
God kväll. Vilken underbar dag om man ser till vädret. Idag har jag hjälpt min ena syster hela dagen. Sov gott med er