Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 232 ggr
Lullan1
0

God 2007-04-15

God morgon!

Här skiner solen och det är underbart varmt ute, tänkte ta ut Jissa på en premiärpromenad idag. Det ska bli skoj!

Ha en bra dag i solen alla Cornishvänner!

Eine
0

God morgon. jag har inte kommit ut på siten på timmar, men nu äntligen. UK ska ha en assistentkurs i dag. Jag har lagat mat till 20 pers. Kreolskans Söndagsgryta, sallad, ris och pannacotta med hallon.

Ha det gott.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

smirik
0

God morgon, mmm det låter gott Eine ..speciellt pannacotta min fav efterrätt Glad

Skall ut i solen i dag med katterna, fast Iris tycker fortfarande det är läskigt - hon har inte helt kommit sig efter flytten.

Lullan Lycka till på första utflugten med Jissa

Ha en bra dag i solen alla

A-M.H
0

God morgon! Villket väder, idag igen.Sol ute, sol inne o sol i vart sinne.Cool  Eine assistenskurs låter kul och vore säkert bra för oss kattägare som gärna ställer ut och bara har lärt oss lite om hur hålla o föra fram sin katt. Man vill gärna ta del av lite tips o knep och ibland måste man ju lära sig "handgripligen" Kanske nåt jag ska föreslå kattklubben som vi tillhör. Bara cornishägare tror jag o en siames som är ansluten till den, borde ju bli lättsamt då. Nu ut i solen o njuta. Ha en härlig solig ledig dag alla ni out there !!

La_Joz
0

God middag!!

Idag har min sambo tagit över förkylningen, så jag mår prima!!

Har precis varit iväg och handlat 3-liters plastkrukor. Ska odla potatis på balkongen!! Nu ska jag blanda planteringsjord och "ko-på-påse" och sedan är det bara att sätta igång! Inspirationen fick jag här! Och lite extra tips och råd här! Himla praktiskt med de olika iFokus-sajterna. Just nu är jag stammis på Trädgård iFokus!

När potatisen är satt ska jag ta missarna med ut på promenad! Spännande!!

Ha en bra dag allihopa!!

Leffe
0

God kväll. Vilken underbar dag om man ser till vädret. Idag har jag hjälpt min ena syster hela dagen. Sov gott med er

Inlägget är låst för nya kommentarer