Tisdag den 28 juni
Sitter och väntar på mitt dag barn,alltså hundbarnet,han är väldigt trött när han kommer och sover långt in på förmiddagen.Sedan blir det en långpromenad i solen.kattkullen är i full gång och busar och leker.idag tänkte jag bara ta det lugnt och bara umgås med djuren,imorgon ska jag och flickorna åka till ulared och shoppa.Det skall finnas mycket hund och kattsaker där säger de.och jag som älskar att handla en massa till katterna.deras rum börjar bli fullt,men jag kan ej motstå att handla massa saker ändå.Köpte en stor tunna i tre våningar på örebroutställningen,katterna älskar den.jag hoppas på fint väder idag det ser faktiskt mycket lovande ut.

God morgon. Skall försöka hinna ut i det vackra vädret idag efter att ha gjort alla måsten inne.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Morgon
Vi ska straxt dra iväg ut på sjön och det kommer väl att vara en nervös dag innan Hanna hör av sig från Aten och berätta om hur det har gått idag.10.00 startar Hanna och hennes kamrat Maria har starttid 12.17.
Tydligen ska resultaten vara klara redan till klockan 13.00 lokal tid.
Riktigt nervöst är det.
Ha en bra dag alla och passa på att njut av vädret.
Stolt ägare till tre La permer
Nu ska jag åka elstol till centrum i solen. Sedan får vi se vad som händer. Sköt om er
Amelié sov över här i natt och vi kika på Sex and the city till småtimmarna.
Idag har vi varit ute på innergården i solen (och smält bort) med Zaffie.