Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 234 ggr
majsan
0

Godmorgon 070414

Godmorgon..Jag väntar nu in en vän som ska ta Jack och China till Jönköpingsutställning..Hon kommer kl 06.30..Nappis har haft fyra riktiga krystvärkar nu så det stundas bebisar..

[Wiveka]
0

GladGodmorgon!

Jag slutar jobba om en timme, sedan blir det sömn och jobb igen.

Ha en bra dag! Och alla som ska på utställning, LYCKA TILLGlad

Kmedist
0

4? Stort grattis till majsan och Nappis och Jack! Jag väntar för mer info…

Leffe
0

God morgon. Hoppas allt går bra både på utställning och kattfödande

medde
0

God morgon!! på er alla.   nu börjar jag vakna till liv,  Majsan ringde mig  0637 PÅ MORGONEN. nog för att jag alltid  tidig men hujja mej,men ändå mysigt att gå upp ta en kaffe på balkongen och höra fåglarna sjunga. 

men inte inte morgon bitti tack !"majan" ..     men oj nu ska jag ringa till majsan och höra om det kommit ungar! så nyfiken,sen ska jag och min lilla tjej ut och njuta av det fina vädret,  hoppas ni också får en fin dag!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Eine
0

God morgon!Ha det skönt i solen i dag!

Majsan, till mig får du ringa i morgon bitti! Inga problem!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Lullan1
0

God förmiddag!

Vaknade med migrän och fruktansvärt ont i hela kroppen, tog ett par alvedon och gick i säng igen. Så nu har jag precis "vaknat" och ätit frukost. Känner mig lite piggare nu och ska ut en sväng på golfbanan i det vackra vädret.

Spännande att få höra hur det går med Nappis och kattungarna majsan! Du måste berätta så fort det händer nåt!!! Lycka till.

Lycka till alla ni som är på utställning idag, jag skulle så gärna ha velat vara där, men det kommer fler tåg.

Ha en bra dag!

Inlägget är låst för nya kommentarer