Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 517 ggr
Fritz
0

Majsan är hos Allan!!!

Majsan började löpa i måndags, så iadg körde jag upp henne till Allan. Medans Mari o jag satt och diskuterade så hade han redan parat henne 2 ggr på 1.5 timme! Jag ska hämta henne på lördag, tänkt åka och titta på utställningen innnan jag hämtar henne…

Vad spännande detta ska bli!!!! Skrattande

Lullan1
0

Ojdå! Det blev visst lite tidigare än du tänkt dig! Hoppas nu att det "tar" och att det blir söta små krullisar!

Fritz
0

#1 Ja, jag hade planerat att lämna henne på lördag men så tyckte tydligen inte katten…

majsan
0

Jag kan meddela att de är jättekompisar loch busar och leker..Han har dessutom parat henne 8 gånger redan Räcka ut tunganMajsan är en otroligt söt och  kärvänlig katt …

Fritz
0

#3 8 gånger??? Hoppas att det blir många bebisar då… Flört

Visst är hon? Hon är bara för underbar.

Kan meddela resten av er att Majsan (katten) gick ur transportburen och brydde sig inte om Allan, fåglarna i buren var mer intressanta. Allan blev så paff att han inte visste vad han skulle göra…

cherish
0

Åh GRATTIS!! Så skoj!!! Förstår att det är spännande och fyllt av förväntan!!! Lycka till!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Fritz
0

#5 Jaa!! Det är tur att dom inte går dräktiga så länge… Flört

La_Joz
0

Åh, så roligt! Grattis! Då är det bara att hålla tummarna nu!

Fritz
0

#7 Tack!

medde
0

ååååååå!!! lylloo dig, elza är inte klar änn att åka,men snart så.  Då får du juuuuu bebbar före mig,hmm ja dig katt menar jag förstås. ett jätte lycka till, ska bli spännande och höra vidare,Visst är han vacker Allan?!

nu ska jag tjata lite på elza att vi åxå ska åka till tidaholm snart.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Fritz
0

#9 Japp, det ska vi ha! Han är ljuvlig!  När är det planerat att hon ska åka?

medde
0

så fort allt ok, du där nu, sedan ska ju nappis få dom små söta!!som jag väntar på åxå!  så det hänger både på elza samt "majsan"men mest elza,  hon känner väll sig inte redo änn hmmm,,,, så jag är riktigt avis på dig just nu, men oj´vad även glad för dig, han är ju så mysig,

Fritz
0

#11 Kan meddela att hon inte har fått dom än, men det är nog nära. Hon var riktigt tjock! Det är bara att vänta…

medde
0

om du visste vad jag väntarFlört

La_Joz
0

Tänk va lustigt egentligen… Här sitter vi och skriver om olika honor som ska paras hos underbara Allan. Vilken lyckost! Tänk om det var på samma sätt för oss människor: "Min sambo finns för lån nästa vecka, och sedan om tre veckor. Han är 180cm lång, fina medelstora öron och väldigt vackert hår. Passar bra för en kvinna som har små öron, slank kropp och lugnt temperament".

Om man tänker så när man läser om parningar här så kan man inte annat än skratta!!

Men ni får passa på! Såna snyggingar som Allan finns det inte många av! Kyss  Lycka till!!

majsan
0

Detta går över förväntningar..De ligger nu och sover..Man skulle kunna tro att Majsan har bott här hela livet..Skrattande

Fritz
0

Skrattande

majsan
0

SkrattandeHaha  La_Joz den med sambon var bra..Kräver du några speciella tester innan..felv/Fiv mm

Lullan1
0

#14 *asg* Du är för härlig!

La_Joz
0

#17 Ja, felv/Fin, FCoV, Klamydia och allt vad alla tester nu heter. (Är inte så insatt i det, tyvärr..). Och så givetvis HIV och Kondylom. Sen vill vi ju inte blanda in ärftliga drag såsom högt hårfäste, dåliga tänder, dålig syn, ölmage osv. Ja, det var väl allt… Flört

majsan
0

Sjutton..då var det kört för mig..Jag har väldigt dålig syn och springer hos tandläkaren titt som tätt..SkrikandesSkrattande

medde
0

kan bara säga hmmm,, f"låt mig nu,  men fan vad man *asg* här!! men tänk till  ordentlig  tänk om det va så! buuu för blotta tanken.

majsan
0

SkrattandeSkrattandeeller hur

Fritz
0

Vad jobbigt det skulle bli om man hade det att tänka på oxå!!!

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

fast 8 gånger…På hur kort tid var det??Var ska vi annonsera..?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0
Fritz
0

#24 Jag åkte därifrån vid 13,30…

majsan
0

Allan verkar villja göra det och sen vara klar..Förra gången han träffade en tjej så parade han flera gånger och sedan var det som att han inte var så intresserad längre….Låg stort sett bara och kramades sedanGlad

Fritz
0

#27 Hur går det för dom nu då?

majsan
0

De sover bredvid varandraGlad

EvaG
0

Hoppas det går bra.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Fritz
0

Imorgon ska jag hämta min lilla Majsan! Det har varit så tomt utan henne…

Lullan1
0

#31 Du har en spännande tid framför dig nu!

smirik
0

Lycka till Fritz och Majsan hoppas allt går bra Glad

Fritz
0

#33 Tack så mycket!