Veckans bild.Ain´t Nobodys Business....
Stamnamn Djäknens.En katta som föddes hos en underbar fodervärd,och sedan placerades hos en annan underbar fodervärd.Och hur det nu blev så kom hon tillbaka till mig ,med en alldeles bedårande kull..

Det bästa med allt är att hon utvecklats så mycket och åt rätt håll! Jättesnyggt huvud,kort lockig päls,kanontemperament och har haft lätta förlossninga med lagom stora kullar.Det tar tid för CRX att utvecklas,men det är sällan jag kan följa andra katter än de som stannar i mitt hem.
Hon kallas Disen,jag älskar henne så mycket och är lycklig både för henne som exemplarisk mor,och för de ljuvligt pälsade fina ungar hon givit mig.Efter denna kullen som är hennes andra,ska hon kastreras och flytta till en bra barnfamilj i Stockholm som vill ha sällskap till sin andra katt.Familjen har redan varit och klappat på henne och räknar dagarna tills hon kan få flytta till dem.Fram till dess tar hon hand om sina 4 småkrull..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
vill tillägga att det som ser ut som en stor plita på en av kattungarna,är baksidan på hans öra och det är ingen plita
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Det ser sött och rogivande ut
Verkar vara en underbar katt.
Mysigt 
Vad underbart det ser ut.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Åh. Grattis! Jag älskar hur hon spretar med ena tassen! Jag tänker så mycket på min Amelia,. när jag ser dina kissar.