Tisdag 14 juni
Idag står vedhämtning på programmet.Sen får vi vä'l se vad det blir.
Borde fara till Enköping med kattmat till katthemmet.Hoppas att det hinns med idag.Har dessutom 17 kattbäddar som ska dit.Behöver få lite mer utrumme i syrummet då jag fick en massa fina tyger av en vän häromdagen.
Stolt ägare till tre La permer
Har sovit och vaknat mest hela natten så nu sitter jag och reder ut vad jag har drömt och vad som är sant. exempelvis jag har ingen tandläkar tid inplanerad haha som det kan bli. Tur att man har en almenacka att dubbel kolla i så man inte glömer! :D
Ska plugga idag och blårser det inte för mycket kanske jag tar med zaffie ut. Hon är ju lite kräsen än hur vädret ska vara för att det ska bli kul ute. :P
Idag har jag ont i munnen. Tandroten, efter den avbrutna tanden, satt kvar fastväxt i benet. Tandläkaren höll på för att få bort den och lyckades till slut. Tandköttet är nu sytt med flera stygn.
Sköt om er
Mulet och trist ute.Ska på ytterligare ett möte idag kl 2 och träffa killen som är rehabiliteringsansvarig i kommunen,det vart et bra möte igår med facket och de följer med mig idag också.de har varit helt underbara.kattungarna växer så det knakar och äter och äter,den här kullen är så rolig att se med alla sina färger säger min dotter.
Finns det tjejer här och killar med för den delen som gillar att baka,kan jag tipsa om min dotters blogg hon brinner för det här med bakning och gör helt underbara tårtor på beställning.har u gått bageri i sin restaurangutbildning.Kika in om ni har tid och lust den heter FRIIIDAS.