God morgon 2007-04-13
God morgon fredagen den trettonde. En mening som både är positiv och negativ. Fredag = positivt. Den trettonde = negativt. Och jag är i trafiken hela dagen! Tur man inte är skrockfull. Sköt er och ta det försiktigt
God morgon. Jag får sova bort fredagen den trettonde bara inte huset rasar. Ha en bra dag. Ni får sol här i östra Svealand kan jag lova er.
Godmorgon. Öppe med tuppen för en gångd skull. Skänns konstigt.
Var positiv -må bra
God morgon!
Härligt att det är fredag! Hoppas att mitt paket från Swecat kommer idag med Orijens foder + lite annat krafs.
Förhoppningsvis kan jag sluta lite tidigare idag på jobbet och få komma hem till familjen som ännu har påsklov och sover gott i skrivande stund.
Ha en bra dag!
God morgon alla !Fredag den 13 är en lyckodag för mig.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon alla - Ha en underbar fredag.
Hoppas som Lullan att jag kan sluta tidigt så jag och sambon kan äta glass i solen

God morgon! Här i Kalmar lyser solen för fullt redan, det ska bli mellan 16-20 grader idag. Det bli nog lunch ute idag…
Ha en bra dag allihopa!

God morgon! Idag vill jag kräkas. Inget allvarligt, men jag blir alltid så sabla nervös innan jag ska åka på utställning så magen kraschar ihop. Lite besvärligt måste jag säga. Så nu sitter jag och försöker lugna sinnena med lite iFokus.
Senare idag bär det av, vi ska åka tidigt och ta det lugnt ner till Jönköping och när vi kommer fram tänkte vi utforska staden lite. Ingen av oss har varit där tidigare. Någon som har några tips?
Ha en bra dag alla och håll tummarna för oss imorgon!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God morgon!! Vilket väder. Sommar!!!!??? Lyllos Anne som åker idag till Jönköping, vi "morgonpigga" åker tidigt i morgon bitti och då menar jag tidigt. Men snälla Anne vad har du att vara nervös för……….tänk jag (vi) som har en fertil 10 mån hane som domaren på Birka tyckte var STOOOR…Nåväl, ska bli kul o ses, kör försiktigt. Vad nyfiken jag är på Snygg-Steve. Ha de gott alla o håll tummarna för oss "utställare". Mest för min grodnos Cigge.
Ett stort lycka till på utställninge AnneS och A-M.H! Ni måste berätta för oss hur det går så fort ni kan!