Omplacering hankastrat
Omplaceras
Tyvärr vill inte vår fina snälla kanadensare Howie para. (Om han bara kunde lärt sig av Struntens Lucas hur man gör!)
Han kastreras därför och vi söker ett nytt gott hem för honom, som vi båda(jag och Christina S.) godkänner. Howie är drygt 2 år, röd och underbart kelig!Gillar inte andra katter så mycket.
För tillfället bor han hos en god vän i Gävle.Känner du att du vill ta hand om honom och kan ge honom ett kärleksfullt hem utan andra katter, så hör av dig! Priset blir runt 2500, och är delvis förhandlingsbart. Han leveras kastrerad, chipmärkt,besiktigad och med sin stamtavla.Vaccinerad enl Sveraks regler.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag skulle gärna ta hand om Howie, men om han inte gillar andra katter så är det ju rätt kört! Fuffens vill ha lekkompis.

Hoppas du hittar ett bra hem till honom…
Vi hittar ett bra hem, vi kastar inte ut honom till vargarna heller…
Lycka till med omplacering, han verkar vara en riktig goding!
Han är en snäll goding, mitt hjärta värker…och han går så lätt att ställa ut, aldrig något krångel. hade jag möjlighet skulle jag ställa ut honom som kastrat också, men nu ska han ha ett nytt gott hem, det är det viktiga.
Ooo, vi har en underbar familj på G, som vill ta hand om honom! På fredag vet vi.

Håller tummarna.
Tack flis!

Oj jag han skriva utan att läsa ordenkligt, synd vi har en Nisse hemma redan ju:/
Hoppas det går bra.
Han har fått ett nytt gott hem nu, den käre Howie.Tack för att ni höll tummarna..!
Vad skönt att det ordnade sig för Howie!

Vad skönt!
Vad härligt. Det måste kännas skönt Eine.