Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 165 ggr
EvaG
0

God morgon 12 april 2007

God morgon . Det blir troligen soligt här idag med. Det bjuder jag på. Själv ska jag lägga mej nu. Ha en bra och solig dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Hoppas alla är friska idag. Jo solen kommer mer och mer. Blir nog en varm dag idag. I kväll ska jag försöka testa ett nytt färgprogram för hemsidor med färgkombinationer bl.a. Sköt er nu idag och t´'t lungt

majsan
0

Ingen god morgon här inte..Vaknade 05,30 av att Fritz lilla Majsan inte ville vara i köket med Allan längre utan hon skönsjung för mig så jag gick upp och drack kaffe med henne..Då var hon urkelig och gick sedan och sov igen..Tyvärr så har jag fått feber och värk i nacken,ja hela kroppen..Tar några alvedon och lägger mig ingen efter jag fått iväg barnen till skolan…

Daniella
0

God morgon

Här nere i nynäs hamn ser jag solen titta fram lite. Hoppas det blir varmt idag. Krya på dig majsan

La_Joz
0

God middag!

Här skiner solen som bara solen kan! Underbart väder. Typiskt bara att man är sjuk… Men tur att jag har balkong! Har burit ut alla mina växter på balkongen för lite sol och ompyssling. Katterna ligger på solfläckarna och gottar sig! Ska ut och sätta mig en stund och njuta av värmen! Får bara inte glömma näsdukarna…

Ha det underbart!!

chikan
0

God lunch! (det var det faktiskt!) Tog de nya ballerinaskorna som jag köpte igår på mig idag eftersom solen sken så mycket. Men jag har redan fått skavsår, så nu sitter jag här barfota på jobbet med plåster på hälarna. Annars ägnar jag dagen åt att designa ett park- och strövområde vid den nya järnvägsstationen här. Tampas just nu med vilket träd jag ska välja som alléträd längsmed järnvägen. Svåra markförhållanden!

smirik
0

God eftermiddag

Sol, sol och sol här i Köpenhamn, trött i huvudet efter ännu en dag med utbildning men älskar nya jobbet, krya på Er La_joz och majsan.

Lullan1
0

God kväll!

När jag var här i morse och försökte logga in fick jag bara ett felmeddelande, skönt att det är fixat nu! Det är inget kul när iFokus inte fungerar som det ska!

Hoppas att ni alla har haft en toppendag, det har jag haft.

Majsan och La_Joz hoppas att ni kryar på er!

chikan vill man vara fin får man lida pin… eller? Flört

Inlägget är låst för nya kommentarer