God Morgon 4 juni
Nu en kopp kaffe och sen ut på sjön.Passar på att segla lite på förmiddagen eftersom att det tydligen ska blåsa lite väl mycket senare idag.
Tänker inte premiärbada.Det är rynt 11 grader i vattnat.
Lycka till alla ni som ställer ut idag.
Stolt ägare till tre La permer
Hela familjen ska ned till stranden och njuta i solen. Det blir inget badande här heller, men jag misstänker att barnen tar sig ett dopp. Önskar er alla en trevlig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Jag tänkte ta elrullstolen och ut för att fota. Funderar på fåglarna vid Lötsjön i Sumpan.
Sköt om er
Sol sol sol så skönt.Ska packa ihop alla utställningstillbehören och kolla av vilka burskynken det blir.Funderar på det zebrarandiga som monica sytt,att ha till joyce.Vi ska grilla färsk tonfisk till lunchen det är helt underbart gott.

Skulle ha åkt och hämtat oldsen idag, (den står 2mil bort) hann ungefär 300 meter innan jag skulle växla ner inför rödljuset och då small växelviren av och jag blev stående
. Ringde en kompis som fick hjälpa att putta undan bilen. självklart i uppförsbacke. Man tror inte att bilen är så tung innan man måste putta.
Nu står gubben och lagar bilen, han har 2 bilar till att fixa sen stackarn. Ingen ledig helg för honom.
Får åka och hämta bilen ikväll istället.
Ha en bra dag.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Typiskt.Vilken jäkla otur.hoppas det fixar sig.

Jag har gjort ett tappert försök att ligga i solen på balkongen men klarade inte så länge innan det började bulta i huvuvdet. Vinkväll igår och sol idag… Ingen bra kombo.
På något vis hade en geting tagit sig in i lägenheten och självklart fick Poker fatt i den innan mig. Jag tror han fick sig ett stick i tassen, är mest rädd att han fått något i munnen.
Blir till att hålla uppsikt men än har han inte svullnat upp.
Ha en härlig dag!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hemme och mellanlandar vid datorn innan vi far in och handlar.
Vi har haft det skönt och ätit lite mat, solat och lyssnat på en bra bok.Resturang Nakna koken serverade kabanosser och vita bönor idag.
Stolt ägare till tre La permer

Dagen har varit full av piratkalasplanering!
Imorgon smäller kanonerna! Ha en fortsatt fin helg.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Idag har vi varit på IKEA och provlegat bäddsoffor till föräldrarnas nyinköpta torp, nu när jag vet hur de känns ska jag jaga soffor på blocket 
#6 Usch getingar fasar jag för, har en här som gärna jagar alla insekter och är livrädd att hon ska bli stucken i munnen. Hoppas han klarade sig.