godmorgon 2 juni
God morgon allihopa. Idag är en bra dag. Hade tänkt sova till 9 men vaknar 5, vad gör man..
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Det är något fel på iFokus idag, allt jag skrev kom inte med. blev så på andra sidor med.
Kan inte ändra eller lägga till något i första inlägget heller.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Morgon
Idag blir mina kattungar tolv veckor.Inte klokt helt enkelt.
Fotografering och hemsidejobb med andra ord.
Stolt ägare till tre La permer
Ledig dag från jobbet och fick inte så mycket sovmorgon med ett lyhört trapphus. Men nu är det en skrivuppgift och städning som står på schemat! 
Arbetsdag igen,några lediga röda dagar finns inte.men en brukare har åkt hem till sin mamma så det är väldigt lugnt på boendet i helgen.Så det blir nog lite korvgrillning ikväll med resten av gänget,om vädret tillåter förstås.kattungarna ligger i en stor hög i sin i igloo och sover,det ser så mysigt ut.
Idag ska jag ut på landet till min sambos mamma. Han ska plocka med sina verktyg och jag ska grilla korv och titta på hans mammas kattungar som bör vara ca 3 veckor nu. Ska bli spännande att se en kisse som hade väldigt speciell täckning med ränder och prickar! :D
Vore jag inte allergisk hade jag kattnappat den!
Men så kattunge sjuk blir jag inte ändå, Jag tål ju Cornish utan problem och i sommar flyttar det antagligen hit en Conrish om allt går bra mellan mig och uppfödaren i helgen. Håll tummarna!
#3 Gud vilken go Avatar du har! :D
Idag tänkte jag ta elrullstolen och ge mig ut i solen med kameran i hand
Sköt om er