Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 517 ggr
EvaG
0

God morgon 11 april 2007

God morgon på er. Hoppas ni får en bra ag. Själv ska jag gå och sova nu. Det finns chans för lite sol i Stockholm idag så ni vet. Ha det bra nu.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Ska snart ge mig iväg på min första körning. Sov gott EvaG. I kväll är det kloklippning igen på katterna. Sköt er  och ha en bra dag

cherish
0

God morgon! Här är det STORM och solen skiner!! Idag kommer badrumsinredningen på plats! Kloklippning är det oxå här samt badning inför Östersundsutställningen, har inte riktigt hunnit med …
Ha en bra dag!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Eine
0

God morgon!Lycka till med utställningsförberedelserna. Jag tar det lugnt med sådant. det blir ingen utställning för mig förrän på TCC i maj.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

God morgon!

Idag kommer Steves fodervärd hit på förmiddagen och besöker oss, ska bli roligt även om hon inte har med sig Steve. Jag får ju se honom på fredag så jag får ge mig till tåls. Jag tror hennes mål för dagen var att inte falla för Amon-Ra. Skrattande

Det verkar soligt men blåsigt ute, jag har inte vågat känna efter utan jag sitter och kurar inomhus och kikar ut genom fönstret. Det blir nog med luft senare eftersom jag går fram och tillbaka från jobbet, det är en bit till slottet härifrån. Fundersam Nåja, motion är bra säger de som vet.

Lycka till med utställningsförberedelserna Cherish, håller tummarna framåt helgen!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Anna77
0

# 4 Jag har fallit för Amon-Ra. Glad

Ha en fin dag allihopa! Idag fyller syrran 40 hunden och jag ska åka till henne (bor vid havet, Oknö) ska ut och vandra i naturen och grilla ute idag! *härligt*

La_Joz
0

God morgon!

Idag är det snuvigt! Men solen skiner ute, så vad gör en liten förkylning! Jag får sitta inne och njuta utav solen genom fönstret!

Ha en bra dag!!

[Wiveka]
0

God förmiddag!

Jag fick gå hem från jobbat med feber och dunderförkyld…….

Ha det bra idag alla fokus-kompisarKyss

Lullan1
0

God förmiddag!

Ännu en ledig dag, härligt. I morgon börjar allvaret igen *suck* Nu ska jag ta och pilla i mina linser och sen ska vi gå på Fornsalen idag och titta på skelett, till den 6-åriga sonens stora förtjusning! Vet inte om det blir en runda på Konstmuseét också, hoppas det!

#2 Lycka till med förberedelserna i stormen, hörde på radion att det blåser kraftigt där uppe och att de har utfärdat varningar.

#4 Blir så avis… Vill ju också träffa Snygg-Steve!Skrattande Kan du inte pressa fodervärden på lite bilder så vi också kan få se? *plis*

#6 o 7 Krya på er! Min mamma har alltid sagt att man ska akta sig för att dra på sig vårförkyldningar för de är svåra att bli av med. Sköt om er och sov mycket!

Lullan1
0

God natt på er mina vänner!

Har just pillat ur linserna (gick bra) och ska se lite på TV:n innan det är dags att krypa ner i sängen.

Ska ju jobba imorgon och jobbångesten har smugit sig på… *hurrburr* Nu har jag redan varit ledig i 6 dagar! Fattar inte hur det gick till, eller VAD jag har gjort….

Sov gott!

Leffe
0

Lullan sov gott och ta¨t lugnt i morgon

Inlägget är låst för nya kommentarer