God morgon 2011-05-25
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har nu semester i tre dagar. Hade tänkt att få gosa lite med de nya kattungarna. Natten har varit lugn. Chasmine är väldigt gosig idag.
Varit ute med hundarna. Det såg ut som att det var skönt ute. Sol men tyvärr kalla vindar.
Ska ta mig till Bauhaus i Haninge idag. Måste köpa nytt grillgaller. Jag var så smart så när jag gjorde vårstädning så slängde jag gallret.
Ha en bra dag.
God morgon!I dag kan man blåsa bort om man inte är byggd som jag..Funderar på om jorden ligger kvar i blomlådan där jag sått luktärter
Får väl ägna dagen åt alla stora och små ledsamheter som för tillfället rasar över mig.Problem är ju till för att lösas.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God Morgon
Idag kommer Space husse för att besöka sin katt.Trevligt men kattungeköpare som kommer på besök en gång i veckan.
Borde väl baka lite inför morgondagens festligheter.Min man fyller år.
Stolt ägare till tre La permer
#2 Det är alltid fest i ditt hus,det låter så mysigt.Är det inte födelsedagar så är det ngt annat trevligt på gång.Ha det så trevligt i morgon,hälsa och gratta din fine make från mig och mina katter som han träffat!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Hälsa Urban från oss,GRATTIS.
I dag ska jag till banken och byta ut min lilla dosa till en större så man kan trycka på en knapp utan att de bredvid påverkas.
Sköt om er
Uppstigen lite för tidigt, men nu är det bara att se till att man får något i magen. Hoppas ni får en bra dag.
kompledigt.Då måste man ju se till att få lite gjort.Städning av hus,och så mycket kattungegos förstås,sedan har jag ju min 4 månaders skrynkla att pyssla om också.ja hon är för go.mycket mer social än Eddie måste jag säga.
Jag trodde jag skulle slippa maginfluensan när jag inte blev sjuk medan övriga familjen låg sjuk.
Lite glädjande med influensan - nu kommer jag i bikinin.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld