Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 310 ggr
Anna77
0

större avatarer...?

Varför ser avatarerna så skumma ut och varför går det ej att gå in och kolla upp det? Åtkomst nekad. Kan man göra dem större sen?

En annan fråga.. vet ej om alla har samma problem men eines Avatar tar upp nästan halva min dataskärm vid varje inlägg hon gjort, är det så för alla eller bara hos mig?

MVH Anna77

Lullan1
0

Var precis inne och läste på Värdsajten då jag också upptäckt "problemet".

Det verkar vara så (för tillfället) att Sajtvärdar och Medarbetare har stora avatarer, men att även medlemmarna kommer att kunna köpa en större Avatar genom att skicka ett betal-mms. Det kommer mer info i helgen enligt Johan.

Varför det ser konstigt ut nu, vet jag inte… Inte heller hur länge det kommer att se ut så. Ska fråga Johan, återkommer!

Lullan1
0

Angående Eines Avatar så är den stor till en början här hos mig  också, har även sett sådana på fler ställen. Vet inte varför det blir så, men det kan kanske ha något att göra med bildstorleken på avataren, att den inte är minskad tillräckligt i ett bildbehandlingsprogram.

Anna77
0

Tack för svaret! Jag vill ha en stor Avatar jag med! Cool

GUD vad fin din Avatar var! Trevlig kväll, nu ska vi kolla på Merlin!

Leffe
0

När det gäller Eines bild så är den för stor från grunden.

chikan
0

Hos mig har Eines också hakat upp sig och är nu konstant stor, vilket resulterar i att jag inte kan titta på hennes personliga sida ö.h.t.! Hoppas att det kan fixas snart då hon skrivit ett svar till mig som kommentar på ett inlägg i hennes gästbok. Har pm:at henne också.

Leffe
0

Just nu är allt som det var tidigare. iFokus-teamet håller på att greja med nya funktioner och det funkar inte riktigt som tänkt.

Anna77
0

hoppas att det blir lite större avatarer sen..

Hoppas även på att ennes Avatar rättar till sig för det är samma här som hos chikan att eines Avatar är jätte jättestor hela tiden så jag kan ej läsa inläggen hon gör..

Lullan1
0

#7 Och du har bytt bort Näsan ser jag… Ledsen  Flört

Anna77
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 måste ju variera lite..Näsan kommer nog snart tillbaka

Lullan1
0

#9 Skrattande

Eine
0

Hur ska jag göra Leff, jag vill ju inte att min bild ska ploppa upp överallt?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0
Lullan1
0

#11 Men nu verkar det funka Eine, här hos mig ser det helt ok ut iallafall!