större avatarer...?
Varför ser avatarerna så skumma ut och varför går det ej att gå in och kolla upp det? Åtkomst nekad. Kan man göra dem större sen?
En annan fråga.. vet ej om alla har samma problem men eines Avatar tar upp nästan halva min dataskärm vid varje inlägg hon gjort, är det så för alla eller bara hos mig?
MVH Anna77
Var precis inne och läste på Värdsajten då jag också upptäckt "problemet".
Det verkar vara så (för tillfället) att Sajtvärdar och Medarbetare har stora avatarer, men att även medlemmarna kommer att kunna köpa en större Avatar genom att skicka ett betal-mms. Det kommer mer info i helgen enligt Johan.
Varför det ser konstigt ut nu, vet jag inte… Inte heller hur länge det kommer att se ut så. Ska fråga Johan, återkommer!
När det gäller Eines bild så är den för stor från grunden.
Hos mig har Eines också hakat upp sig och är nu konstant stor, vilket resulterar i att jag inte kan titta på hennes personliga sida ö.h.t.! Hoppas att det kan fixas snart då hon skrivit ett svar till mig som kommentar på ett inlägg i hennes gästbok. Har pm:at henne också.
Just nu är allt som det var tidigare. iFokus-teamet håller på att greja med nya funktioner och det funkar inte riktigt som tänkt.
#7 Och du har bytt bort Näsan ser jag…

Hur ska jag göra Leff, jag vill ju inte att min bild ska ploppa upp överallt?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Bilden måste bli mindre
#11 Men nu verkar det funka Eine, här hos mig ser det helt ok ut iallafall!