Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 208 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-04-10

God morgon allihopa. Nu är påsken över för den här gången och livet återgår till det vanliga iFolus, jobb, iFokus, säng. Sköt er nu

EvaG
0

God morgon. Nu är jag tillbaka. Har varit på landet hela helgen hos en väninna och hunnit med både födelsedagsfest och möhippa. Gud vad kul det varit och inget ifokusabstinens! Ha en bra dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Lullan1
0

God morgon!

Ska åka iväg till optikern om en liten stund för att hämta mina linser! Det ska bli så spännande, jag är jättenyfiken på hur det kommer funka.

Ha en bra dag!

chikan
0

Försov mig imorse och missade tåget till jobbet. Besvärligt eftersom det bara går ett tåg innan lunch. Och inte får jag tag på någon av arbetskamraterna heller. Alla är utknappade till lunch! Vad har jag missat? Blir till att försöka hålla moralen uppe och jobba hemma idag.

Lullan1
0

#3 Oups! Sånt händer ibland… tyvärr! Du får jobba dubbelt i morgon! Skrattande

Glömde ju att skriva i #2 att jag är L E D I G idag! Åh så skönt! Inte har jag en aning om vad jag ska göra heller… min dag är ännu som ett oskrivet blad i en bok.

Nu sitter iallafall linserna på plats, ska ta ur dem vid 13-tiden för att inte överanstränga ögonen på direkten.

La_Joz
0

God middag!

Jag har "tagit i trä" många gånger det här året för att jag och min sambo klarat oss från att bli sjuka när alla runt omkring oss varit det. Men nu så small det till. Vaknade för en liten stund sedan, och har precis pillat i mig en knäckemacka. Hosta, huvudvärk och feber, så det är inte speciellt allvarligt. Det finns de som har det värre! Nu väntar jag bara på att sambon ska komma hem med ingefära till mig, så jag kan dricka mitt honungs- och ingefäravatten!

#3 Inte kul att missa tåget! Men du får se det positivt! Mer tid till att busa med Fuffens! Då blir han säkert glad!

#4 Va skönt! Det blir en extra lång helg för dig, då! Njut av dagen, och lycka till med linserna!

Ha en bra dag, allihopa!!

Lullan1
0

#5 Usch! Det är aldrig roligt att vara sjuk, krya på dig!

Anna77
0

hur går det med linserna Lullan?

Krya på din La_Joz

Jag är sjukskriven för carpaltunnelsyndrom (handleden är paj) ska ut och arbetspröva om ca två veckor *hurra* äntligen!!!! Jag ska vara i en inredningsaffär min stora passion!!!

Lullan1
0

#7 Jodå, det går bra. Pillade ut dem för någon timme sen. Ögonen började kännas lite skaviga. Ska nog ta det lite försiktigt i början och inte ha dem i för länge.

Vad mysigt det låter att få jobba i en inredningsaffär!!! Det måste passa dig perfekt!