God morgon 12 maj
Barnen ivägskickade till skolan. Sambon på jobbet. Själv tänkte jag jobba i trädgården samt göra storstädning inne, men gud vad det är kvavt. Hoppas ni får en bra dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

God morgon! Har just avnjutit en frukost på hotellet i Turkiet! Sista dagen idag, och jag saknar mina bebisar och sambo därhemma! Vi har haft kanonväder hela veckan men igår och idag har det vart molnigt så vi har shoppat istället. Så skönt med semester även om jag skulle kunna smälla till en turk eller fem för deras oförskämdheter! Ha en bra dag!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Pysslar lite hemma.Det kommer en kattungespekulant idag så jag ska väl fixa något gott till fika också.Sen blir Tom elva månader idag så planen är att fota honom samtidigt som kattungarnas vecko fotografering.Sen väntar jag med spänning på rapport om en kattungefödsel.De var på Bagarmossen sent igår kväll så jag hoppas att allt har slutat väl.
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon.Just hemkommen från vårdcentralen,har varit dålig i luftrören i fyra fem veckor och haft feber till och från.men nu vart det slutjobbat på ett tag vart 10 dagars sjukskrivning.suck.men min man blir nog nöjd när han kommer hem,det är han som tjatat om detta läkarbesök,han säger jag är envis som ett gammalt troll!!!!!!Hursomhelst så väntar jag också med spänning på en kattungefödsel det är Anthrax som ska bli pappa,tiden går ut idag.Spännande.

Hurra.Det gick bra och fem vackra krulliga ungar plockades ut ur Ellas mage.Fyra crempojkar och en blåpadda.
Nakenkatt-Krya på dig nu och ta hand om dig.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis till bebbar,krya på er sjuklingar och Lyckost Salmissra,till sol och bad! Klappa till om manfolken är dumma !Vissa tror att de äger världen,och där har de tokfel.
Och ja, God morgon alla.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Lycka till med kattungarna.
Här sitter man med världens huvudvärk och tycker synd om en själv. Jag hoppas ni har en bättre dag.