Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 214 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-04-09

God morgon. Vaknade och gick upp lite sömndrucken. Tittade ut och blev plötsligt helt klarvaken - alldeles vitt ute. Usch. Ska åka till Djurhjälpen idag med en transportbox. Sköt er och ha en fortsatt trevlig helg vädret till trots

majsan
0

Godmorgon

Usch och blääSkrikandesHär har det kommit så mycket snö så det ligger kvar ute..Våra tulpaner blommade ju men det är väll detta som kallas Aprilväder…

[Wiveka]
0

Det snöar fortfarande i Stockholm……….det blir inget uteliv idag inte.

medde
0

GOD MORGON!!

ush vilket väder det är ute, jag har satt på sommar däcken på bilen,vet inte om det är så lagligt att ut och halka på dom  på. undrar lite vad lagen säger om detta. är tiden ute för vinter däck eller inte, någon som vet?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Elica
0

Säkert är det redan lagligt och använda sommardeck - när det redan är det i Finland med? Men kör försiktigt.

AnneAlva
0

Kikade ut i morse och det kändes skumt att tänka att för bara någon vecka sedan var man ute med katterna i koppel i värmen och solen. Och nu, snö. April i all ära, men jag tycker allt det är lite bisarrt…Fundersam

Fick en hel hög bilder igår på ett litet busfrö som brukade bo här och det var sååå roligt! Och hon är ju alldeles bedårande. Kyss

Dagen verkar inte bjuda på så mycket, men ikväll blir det tacos. *mums*

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Anna77
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

snöar här med..*suck* idag blir en innomhusdag med bildredigering och bus med katterna och ett par bra filmer och massor av godis! Hoppas ni haft en fin påsk??

Lullan1
0

Hej på er!

Har haft en stressig dag! Har inte haft datorn igång förräns nu! *abstinens*

Jag kan med stolthet berätta att alla 3 katterna är rena och fina nu, alldeles nybadade… Kan också tillägga att jag inte står särskilt högt i kurs hos dem för tillfället… Fundersam

Findus har ju under vintern / våren blivit mer och mer mjällig i pälsen så jag har köpt ett specialschampo till honom för att han ska bli bättre. Och eftersom han måste bada och tvätta sig så får de andra 2 också åka i badet… någon rättvisa måste det ju finnas, eller hur? Flört

#5 Visst har hon växt och blivit stor, "din" lilla Jissa? Hon är alldeles för go för att vara sann!

Oj… måste förresten berätta att det är vitt på marken även här i Visby, trodde att sonen lurades i morse när han stod vid fönstret och ropade -Mamma!!! Det SNÖAR ute!!! Du måste komma upp!Jaja, tänkte jag, det är bara för att han vill att jag ska kliva upp ur sängen, men det var ju sant! Mitt i april, jag fattar inte nåt! Som tur var verkar det som det töar nu, så det är nog borta tills i morgon…

Ha en fortsatt bra dag!

Inlägget är låst för nya kommentarer