Min kommande katt
Idag var jag och besökte min nästa katt som ska ta Prickens och Dolces plats. En liten svart huskatt nu fem veckor gammal. En helt cool liten grabb
Härligt Leffe! Hoppas att han ska trivas tillsammans med resten av dina katter!
Får vi se lite bilder snart?
Det kommer. Han har en kort svans till sin kropp och även om man tar upp honom för första gången är han inte ett dugg rädd Piper inte ens till.
Gudanes, nu går det bra ska du se!Kram!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Har Pricken och Dolce flyttat? Jag verkar inte hänga med i svängarna, är hopplöst ouppdaterad… Hoppas det går bra med nya lilla kissen fast det gör det alldeles säkert. Har han något namn än? Och vill se massor av bilder sen när du får tillgång till dem! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#4. Huskatten Pricken togs bort vid 4,5 års ålder efter en blodpropp. Dolce var en huskatthona på 3 år som jag adopterade av Djurhjälpen. Min äldsta rex tålde henne inte och hennes bundförvant hjälpte till att göra livet surt för Dolce och det smittade av sig på andra. Till slut låg Dolce i sin egen avföring och urin i sitt bo. Hon gjorde sådant i boet på slutet. Hon fick flytta till mina grannar och har det nu helt underbart
Vad härligt med en ny liten kisse Leffe! Hoppas att det ska gå bättre än med Dolce. Men det gör det säkert om det är en liten kattunge.
Han kommer att få namnet Lilleman

Åh vad mysigt med en liten bebis.
/Avundsjuk!
Vilket bra namn. Bilder, bilder!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

#5 Stackars Dolce, vad skönt att hon har det så mycket bättre nu, stumpan. Och som Chikan sa, jag tror också att det går bättre med en kattunge, det är ju inte lika provocerande. Jag blir så glad att människor som du har så stora hjärtan och kan ta hand om hemlösingar. Önskar jag själv kunde, men allergin omöjliggör det. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Lilleman, vad sött namn! 
åhh vad spännande! jätte jättekul att se bilder på sötnosen sen! Lycka till med kissen!

Åh, så kul! Alltid mysigt med nya, så kissar!
Gulligt namn! Jag hade en hamster som hette Lilleman, eftersom han var minst i kullen!
Lycka till!