Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattmat-sand-och-tillbehör-böcker
Läst 444 ggr
cherish
0

Västsele till salu!

Fick precis de två blå västarna jag beställt till Dreamy och Phoebe och tyvärr visade det sig att den mindre, strl Medium, var för liten för Phoebe …

Undrar därför om någon skulle vilja köpa den av mig …? Strl runt hals 15-20 cm, runt bröstet 25,5-30,5 cm. Västen kostar 129 kr plus frakt.

Skicka ett PM om du är intresserad! :)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Lullan1
0

Har du fått något napp?

A-M.H
0

Hej ! Vad tråkigt, selen är ju jättefin. Jag hade beställt en XL till Cigge, som är STOR men smal, den passar bra. Han är jättefin i den. Ska fota o lägga ut fotot så fort jag hinner, men idag sys nya burskynket o sovpuffen m.m. o det tar ju lite tid.Cool

Lullan1
0

#2 Vad kul att få se lite bilder på Cigge och selen! Glad

cherish
0

#1: Har en intressent! ;)

#2: Fibban gillade sin väst efter ett tag men vi har inte provat ute för vi har ju storm!!! Tog inte med katterna upp till stugan av den anledningen utan tonårskillen (som inte ville fira påsk med oss *blinkar*) är hemma och tar hand om katterna i helgen. Hoppas det mojnar tills vi kommer hem så jag oxå får ta kort och visa er! :)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

La_Joz
0

Tråkigt att västen inte passar! Misties medium passar inte heller… Måtten stämmer, men den är nog för kort i ryggen. Jag tänkte beställa small till Isa, men det var tur att jag tog en medium till henne, för det är precis på gränsen att den passar henne. Försäljaren sa att västarna är till bl.a. katter och små hundar, men på mediumförpackningen är det ju en iller och ett marsvin! De är ju mycket mindre än katter! Men, men… Tyvärr är det ju alltid en chansning när man beställer saker.

Västarna sitter bra runt halsen på Mistie och Isa, så jag ska sy på en extra bit kardborreband så passar de perfekt!

Hoppas du får sålt västen!

[Wiveka]
0

Min medium var oxå alldeles förliten. Jag mätte och den verkar faktiskt vara en small.

Så jag har oxå en medium till salu!!!

Denna kommentar har tagits bort.