Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 220 ggr
medde
0

GOD MORGON 8 APRIL

VAD??? ingen har startat  en god morgon tråd!! är ju så kul att börja morgon med. va är ni   lullan 1 ,leffe d,fritz mmm, är ni ok? inget hänt? det är ju lite tomt utan denna tråd.

så jag säger väll GOD MORGON PÅ ER ALLA HÄR!!! då!  min dag ska bli ganska lugn här hemma, min lilla tös som är 7 år är sjuk, samt att jag ska ivrigt jaga katterna med kameran, har en fin vän som hjälper mig med en liten hemsida, så det behövs kort,. ha en riktigt fin dag samt en god fortsättning på påsken

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
0

God morgon. Sovit gott. Ska till Märsta och kolla lite på utställningen där idag. Nu har katterna här hemma blivit rasfixerade. I går gjorde jag i ordning förrådet (som finns i lägenheten och har fönster) och som är som ett litet rum. Ja det blev som ett litet rum med stolar och bord, klätterställning och tre sovboxar och fönstret lite på glänt. När jag vaknade så låg de fyra rexarna på sängen med mig och de fem skogisarna i det nya rummet och sov.
medde, ta hand om din flicka och väntar med spänning på din hemsida.

Ha en trevlig fortsättning på påskhelgen och sköt er

majsan
0

Hej du morgonpigga …Kanske har några huvudvärk idag …Medde, är inte Liza bättre trots PC.. Jag fejar och städar..I morse så var våra gräsmattor helvita av frost så det har varit en kall natt…Alla får ha en trevlig fortsättning på denna påskhelg..Ta hand om er..

AnneAlva
0

God morgon!

Jag verkar börja varje morgon med ungefär 1,5 h-jag-ska-bara-pyssel innan jag kan sätta mig ner och äta frukost. Måste nog försöka ändra på det, blir ju inte människa innan jag fått äta lite. Generad 

Lullan, travet gick faktiskt bra igår, det måste vara din lyckönsknings förtjänst. Flört 

Dagen bjuder annars på disk, städ, plock och kattungegos. Värre kan man ju ha det. Hoppas alla får en fortsatt trevlig påskhelg!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

INTE disk, Anne, du lovade spara.

God morgon alla vänner.Vaknade när klockan ringde men somnade om till 10.00, konstigt va…?Det är så skönt under täcket, men kaffetörsten slog till så det var bara att gå upp.

majsan du fejar och städar, jag fejkar städning…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

F'låt Eine… ska inte diska, lovar. Fast jag laddade faktiskt -en- diskmaskin för jag orkade inte se på stöket längre. Generad Men resten ska jag minsann spara!

Purfärsk bild från ormgropen med kattungar. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lullan1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morg.. *harkel* förmiddag!

Vad ni verkar morgonpigga allihopa idag! Jag var lite slö och har precis avslutat frukosten… Skönt att vara lite trött ibland.

Idag ska vi åka ut till en strand ett par mil söder om Visby och promenera och få lite frisk luft i lungorna! Härligt med vårväder!

Kul att höra AnneS att det gick bra med V-75, det ger kanske mersmak? Så söta och stora kattungarna blivit! De växer så det knakar!

Här är en liten kattungebild på Doris, den är tagen för ganska precis 2 år sen! Så liten och söt var min kicka då!

cherish
0

God eftermiddag allihop!

Nyss hemkommen från påskfirandet och mätt efter pizza. Dagen till ära fyller jag år *ler* och blev uppvaktad av familjen imorse och sedan hela släkten. :) Mat och tårta … Maken och lillkillen har åkt iväg på Mini-Z-träff och jag och lilltjejen ska strax hoppa ner i bubbelbadet och mysa. Tonåringarna sitter och spelar. Åh så skönt - hela den kommande veckan ska vi vara lediga och bara göra sånt som måste göras. Snickra klart friggeboden, rensa carporten och köra iväg skräp och även försöka få in en dag till IKEA i Sundsvall (typ 20 mil bort). Självklart ska vi göra aktiviteter med barnen samtidigt!!! *ler*

Grattis Anne till vinsten på travet! ;)

Ha en härlig Påskdagsafton!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

majsan
0

Men vasjutton..Nu snöar det härSkrikandes

Lullan1
0

Happy BirthdayGrattis Cherish på födelsedagen!

Vad säger du majsan? Snöar det hos dig? *burr*

Denna kommentar har tagits bort.
Inlägget är låst för nya kommentarer