God morgon 7 april
God morgon!
Jag är redan i full gång med förberedelserna till dagens påskmiddag, gästerna kommer vid 13-tiden så jag har lite bråttom med allt som ska fixas. Hoppas jag hinner damsuga av lite innan de kommer.
Hoppas ni alla får en härlig dag och äter många ägg!
Glad Påsk! 
God morgon och Glad Påsk! Jag ska också fixa med mat till Påsklunchen och försöka städa undan. Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon och Gald påsk! Jag ska snart åka o jobba, så är det när man är taxichaufför o sambon har egen taxi bil. Man blir aldrig ledig under dom stora helgerna. Jag fick nog med påskmat igår så jag hoppar nog det idag….
God morgon. Vaknade med huvudvärk trots att jag i går kväll bara åt tåtrta drack kaffe och påskmust, är kanske en reaktion att man har långledigt. En stor fördel med huvudvärk är ju att man vet att man har ett huvud och att man lägger städning åt sidan.
Lullan och Eine, stressa inte och har det trevligt
Fritz, känner igen detta med helger sedan jag körde taxi. Hade man tur kunde man köra in stora pengar, hade man otur satt man och sov vid en taxistolpe. Ta det lungt i trafiken.
Glad påsk på er alla och sköt om er

Godmorgon!
Först nu har jag tid att sätta mig ner och äta frukost och jag har varit uppe i sisådär 2 h. Det tar tid när alla katterna ska ha sitt och bebisarna ska tittas till och plockas med så de blir människovana. Min mage morrar som en hel tiger!
Fick samtal av min käre far igår, istället för påskägg i år fick jag ett litet v75-system som han hade gjort. Så himla gulligt av honom att tänka på att jag ska ha något att göra påskhelgen när jag är själv hemma. Och så blev jag dessutom lite inspirerad att göra ett eget system för första gången på ett bra tag. Måste få in rytmen bara, varje lördag. Det blir nog folk av mig också till slut.
A-M.H, du och jag kanske får byta lite travtips. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Och jag är bjuden på påskmidagg i kväll men inser att jag får tacka nej..Låter kanske löjligt men jag måste vara hemma och sysselsätta min Allan för han har börjat att låta alldeles förfärligt annars och jag vill inte ha trubbel med mina grannar..DET ska bli så skönt att kastrera honom i maj..Men först har han några dambesök..Tänk att jag tror att mina katter styr mitt liv
Hoppas att alla ni andra får en trevlig påsk..
Glad Påsk på er allihop!
Är uppe i vår stuga som ligger precis vid mitt föräldrahem. Här firar vi påsk tillsammans med min moster och morbror på besök från Västerås, mina bröder med familj och mina föräldrar, sammanlagt är vi 19 pers i deras hus!! Kan ni tänka er??! :) Gissa ljudvolymen …?? ;) Helt otroligt egentligen, alla kusinerna leker utan bråk och tjafs och vi har bara trevligt. Själv är jag lite tung i huvudet idag, måste bero på cashewnötterna jag åt igår, de är nog lika illa för huvudet som ost och kex misstänker jag … *hrm*
Vi hade påskäggsletning igår men fick ta det inomhus pga stormen så barnen fick både godis och smycken (bara smågrejer). Just nu skalar min stora tjej potatis och jag ska strax hjälpa mamma att göra Janssons men först ska vi äta lite lunch, lasagne …
Stressa inte ihjäl er med allt påskbestyr, hoppas ni kan njuta av påskledigheten oxå!
Kram till er alla!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Glad Påsk på er alla! Ska iväg o hämta tonårsbarn på Arlanda, passar då på att kika in på Birkas utställning(ställer ju Cigge först i morgon) Blir självutnämnd reporter o fotograf så kika in här ikväll så får ni se och läsa.
Anne.S Självklart har jag också V-75 rad till i morgon. Nu farfars bananer ska vi ha en riktig vinst. 
God kväll! Låter som ni alla har haft en härlig Påskafton. Själv är jag helt slut och ska nog snart krypa till kojs, det har varit en kanonhärlig dag tillsammans med familjen men ändå är det skönt att de åkt hem. Ni förstår säkert vad jag menar! 
Lycka till AnneS och A-M.H med era V-75 spel!
God natt. Varit hos min mamma med barnen. Nu är vi hemma igen. Ungarna sover redan.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld