God Morgon Torsdag
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Morgon
Torsdag och fotodag. Sitter och funderar på om jga ska eller inte ska åka till ögondoktorn. Har ju ingen större lust men vet ju att det inte gör över av sig själv hur gärna jag än vill.
Ska väl se till att få lite gjort ute i syrummet också.Ska sy upp lite bäddar till SNRFs utställning.Igår blev det en svart /röd sydd.
Stolt ägare till tre La permer
Idag ska jag hämta Vivis nya matte på Skavsta
Mycket nervöst
Besiktningen av Vivi gick bra, trots att jag tycker att hon är i minsta laget. Har aldrig haft en så "tiny" kattunge.
Vid 17 veckors ålder väger hon 1575 g. Det är en normalvikt vid 13 veckor här hos oss.
Ha en härligt solig dag
God morgon! Härlig dag ,och fullt att göra.Ska fortsätta vårröjningen här(tack till en av mina älskade söner
som hjälper mig),ska packa inför helgen, och planera lite inför kommande små jobb och resor.Det är roligt att vara ledsagare även om det blir på alla möjliga tider..
TS lycka till med ögondoktorn!
#1 Även katter är olika stora och går inte efter en mall pecis.Och min bästa veterinär brukar säga sådana gånger jag kommer med smala pigga *pinnungar* :Att vara liten är ingen sjukdom!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
hej på er nu är snart denna vecka slut också.Har varit på handledning nu på morgonen ang en brukare.Fint väder,min tjocka dräktiga katt ligger och myser i solskenet i fönstret.Ska börja jobba kl tre idag,sedan är det ledig helg.