Plus i kanten
Här kan du skriva något om sådana personer eller djur du tycker ska ha ett "plus i kanten" för att de t ex gjort något bra för Cornish Rex eller något annat. Tänk på PUL bara

Jag vill ge alla här på forumet ett plus i kanten när Rut och jag hade det jobbigt samt ett stort fång rosor till kära EINE som jag kan ringa till när jag har frågor och man får alltid så positiva svar..
Jag vill ge Leffe ett stort plus i kanten för att han startade upp den här sajten och driver den så bra!
Majsan ,tack.Nu blir det ännu roligare att svara på frågor…Kram
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Och så vill jag ge ett stort + i kanten till Eine och La_Joz som är duktiga och kunniga Medarbetare här på sajten!

Givetvis till Leif som startat detta fina forum samt alla som hjälper till

Leffe för han startade sajten. Lullan för alla fina foton ja allt annat också, La_Joz som tog sig an sötnosen Isa och fixar med selen till våra "lyxkryssare". Ja egentligen till alla här på forumet som lockar , i alla fall mig, till många glada skratt (fotona) och många tänkvärda matnyttiga kommentarer.
#6 Tack!
Lyxkryssare? *fniss*

Tackar, tackar.. 
Jag vill också ge ett plus i kanten till framför allt Leffe eftersom det är tack vare honom som vi finns här! Och för att han svarar på alla mina frågor om utställingar (och de är många)!
Ett plus i kanten till Eine, för det är tack vare henne som jag är cornish-ägd!
Och så givetvis ett plus i kanten till Lullan1, för det är lite tack vare henne som vi har lilla Isa! Jag tänkte att kan hon skaffa lilla Jissa så kan vi skaffa lilla Isa!
Och sist men inte minst ett stort plus i kanten till alla andra här, som finns här när man har någon fråga, eller bara vill "tjöta" lite! Det är ju vi alla som håller forumet levande!!
Plus i kanten vill jag ge mina två katter som ger mej så mycken glädje och lycka där hemma.
Plus i kanten till det underbara vårvädret.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Pluset ger jag till er alla här för att jag får så mycket informatjon om cornishar.
Var positiv -må bra
PLUS till ALLA här på forumet som gör att man känner sig så välkommen och att det blir så bra stämmning!!

Plus till alla djur som ökar vårt välbefinnande och förlänger våra liv! Massor av Plus också till alla underbara människor som värnar om djuren och som tycker att de har lika stort existensberättigande som människan.
Plus också till min härliga familj, inklusive katterna.
Sist men inte minst till er alla här på forumet, förstås!
Och till det sköna vårvädret…….!

Det är Leffe som ska ha både plus i kanten och många rosor för sin enorma entusiasm och engagemang i allt som har med katter att göra. Han kommer ständigt med förslag till förbätttringar, ställer alltid upp, är alltid trevlig, ägnar sig dagligen åt det här forumet - och även andra - trots att han jobbar heltid och har en massa katter att ta hand om.
Han är också engagerad i att rädda och hjälpa och ta hand om hittekatter. 

Jag vill ge ett plus i kanten och ett fång rosor till Leffe för att han är han helt enkelt. han är snäll, omtänksam och har ett så otroligt stort hjärta för alla både tvåbenta och fyrbenta.
Sedan till alla andra här inen som gör detta till en av de trevligaste iFokus sajterna jag är på faktiskt.
Många treevliga här inne. Folk som brýr sig och tänker på andra. och som har humor.
många +++++++ till er alla. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Min mamma och pappa ska ett plus i kanten för att de ställer opp för mej och står ut med mej trots mitt gnäll om en cornish rex. Ändå vet jag att pappa är allergisk mot katter.
Var positiv -må bra

Plus i kanten som hjälper till när man har många frågor…

Plus i kanten för detta forum & ett plus till min uppfödare..
Även ett STORT plus till alla er på forumet, känner mig mycket vänligt bemött
Plus för Leffe som välkomnade en på forumet, det kändes både personligt & varmt..
//Maria
Stort tack till alla här på forumet för att man kan fråga om allt, och dela med sig av sin lilla buskisses alla påhitt och egenheter. och för att man får en liten inblick i era liv tillsammans med katterna.