God morgon 2007-04-05
God morgon. En dag kvar sedan fyra dagars ledighet - underbart. Och jag är nästan bra i förkylningen. Däremot har Pysen blivit sämre igen. Ha nu en bra dag. Stressa inte inför påsken. Ni som reser bort kör försiktigy och trevlig resa. Sköt er idag
God morgon!
Härligt, idag är det bara 6-timmars arbetsdag, sen ska jag åka och handla lite påskmat och godis. Har ännu inte klurat ut om jag ska handla nåt extragott till katterna… Vad ska det vara isåfall?
Jag tycker det är kul med lite bilder, så här kommer en bild på Jissa när hon dricker vatten ut "sitt" vattenglas!
Ha en bra dag!

God morgon!
Jag passar på att smita in några minuter innan jag börjar jobba. Kommer ju inte ha tillgång till Internet under hela helgen!! Abstinens!!
I går var jag på Rusta och köpte en jättesöt väska som jag ska ha Isa i när jag tar med henne till kattklubbsmöten! Rosa och brun skinnimitation. Skitsöt! Jag ska ta kort på den i helgen och visa er nästa vecka!
Ha en underbar påskhelg allesammans! Hoppas ni alla får fint väder!
God morgon. Leffe sköt om Pysen….pussa från mig.
I dag ska jag träffa två väninnor, vi ska äta lunch tillsammans och fota kullen.Fast först måste jag ner till centrum, ingen höjdare men jag gör det kort.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Godmorgon, idag är jag ledig, så skööönt! Fast jag har nageltrång så jag kan inte gå ut och promenera som jag tänkt, attans också!
Leffe, hoppas Pysen blir bättre igen, jag tänker på honom.
Lullan, vad stor hon har blivit!! Jisses, känner ju knappt igen henne. (Nåja, kanske en liten överdrift…
) Och spottarna syns fortfarande jättebra, jag är så stolt över lilla damen. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God morgon
Fint väder här nere i Nynäshamn. Det blir kanske att åka in till Kista centrum & fönster kolla. Vet inte riktigt. Bara man inte är inne när det är så vackert väder. Leffe hoppas pysen blir bra igen. Tänker på er
Ta hand om er
#0 Krya på dig Pysen!
#1 *SÖT JISSA!*
#4 Nageltrång stackare aj aj… är inte avundsjuk direkt..
#2 Coolt med väska!! min hund har en lyxvariant i guld från Juicy Couture som kostade 1650 kr *blä* men den är snygg!
Ha en fin kväll alla på forumet!
God kväll och trevlig helg!