Näsan är som en hund!
Igår hade jag och en kompis picknick i parken med hennes nya hundvalp och Näsan. Vi tog med fika, kamera och selen… Var ute i två timmar och det var jättekul! Näsan är med precis som en hund! Gick en runda i parken med Näsan i selen och det gick jättebra, han brydde sig inte om att kyrkoklockan dånade eller att det gick förbi hundar och skrikiga barn. Vilken cooling jag har!
Bilder som vanligt… (förlåt)
Bilder är ju bara kul kul kul! Piffar upp de flesta inlägg. Jag tycker att det är en av forumets finesser att man kan lägga in bilder så pass enkelt. Och så gillar jag ju Näsan förstås… Fuffens är också helt obrydd om ljud och grejer när vi är ute. Det är coola katter vi har.

Instämmer! Och han är ju bara för cool, Näsan. 

Å..Näsan är ju så söt..
Vilket äventyr för honom, det är härligt med dessa vackra soldagar..
Jag tycker bilder blir så fint när man tar det utomhus
Tack för att du delar med dig av lille Näsan.
//Maria
Jättefina bilder du tagit på Näsan! Han ser ut att stormtrivas ute!
Han är verkligen vacker din hund *hrrm* katt menar jag då!!
Vi ser gärna mera bilder på snyggingen!!!
Mina rexar är likadana, var på en utställning för nåt år sen med min madame o bodde på en camping, på kvällarna var vi ute o gick långa promenader runt camping området med henne.
Grabben min o jag brukar va ute o gå här hemma, som mest blev det väl nån kilometer!!
Maken tycker dock det är pinsamt att jag är ute o går med katterna efter vägarna där folk kan se oss!! Vet att det är en här i byn som efter hon sett mig o Zorro på promenad tog med sin huskatt när hon gick ut med hunden! 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Ja visst är det mysigt när man kan ta med kissarna på saker, jättebra att de går bra i sele!
#6 ja du ser..det smittade av sig..hon blev sugen på att gå ut med sin katt med, vad bra!
Tack alla för gulliga kommentarer! *ler*