Godmorgon 4 april
Morsning! Ska man verkligen behöva gå upp så här tidigt?
Har två möten framför mig idag. Där det ena är ett utvecklingssamtal och lönesamtal med chefen! Ska förhandla mig till lite bättre lön och en förlängning av min projektanställning har jag tänkt mig. Usch. Fuffens är uppe med mig och försöker peppa. Men trötthinnorna täcker mer än halva ögonen!
Hoppas att ni får en fin onsdag allihopa!
God morgon. Chikan hoppas det går bra, jag håller tummarna. Själv känner jag mig nästan frisk nu lite förkyld bara. Har hafy abstinensbesvär ej kommit in på iFokus. Sköt er nu
God morgon. Det har faktiskt varit skönt att vara härifrån ett tag. Ha en bra dag alla.
#0 lycka till.
God dag…sov till 12 i dag, men har en mycket bra ursäkt.Är gräsligt hostig, men på bättringsvägen..Sköt om er alla, denna Ask-Onsdag .
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God kväll!
Hoppas att lönesamtalet gick bra idag chikan!
Jag har haft en hemsk dag på jobbet, men jag ska vara ledig i början på nästa vecka så jag får väl skylla mig själv att jag har mycket att göra nu. Det är så tråkigt att så fort man ska vara ledig ett par dagar får man jobba som en tok innan och efter *suck* Det är sånt som gör att man helst inte tar ledigt…
Här är en bild på Jissa och Findus när de ligger i sin holk och myser på balkongen!
God kväll. Håller på och påskstädar och pyntar. Hoppas ni haft en bra dag.
Chikan hoppas det gått bra.
Eine krya på dig.
Lullan du har en ledighet att se frm mot i alla fall.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
fin bild Lullan!!!!!
God natt på er!