Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavelshane-finnes-sökes
Läst 639 ggr
Fritz
0

Hankatt sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag söker en lämplig partner till min hona som ska paras i höst/vinter. Hon har beteckningen b 03 33, skulle helst vilja para henne med en maskad hane. Har du en hane som du tror passar?

kissan78
0

Det beror vad du söker hos hanen… Man brukar ju vilja söka efter en hane som kompenserar honans brister i typen.

Vi är ju några stycken som lagt ut våra avelshanar här på forumet.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Eine
0

Kolla in *CRXn03 33 under Avelshanar här! Han är både maskad och snygg!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Fritz
0

Tack för tipset Eine, men han ska kastreras. Vilket är väldigt synd med tanke på hur snygg han är….

majsan
0

Om det är maskat du vill ha så har väl Blå Katten ,Monica många kontakter med maskade katter..Hör med henne..Hon kanske vet någon…Hennes katteri heter Blå katten …

Fritz
0

#4 Det ska jag göra. Tack för tipset!

Natali
0

Min hane CH S*Fylgias Skriner är maskbärare! Själv är han svart vit. Hans mamma är dock blå, och bär ev, även chocklad.. Han har nu en maskad avkomma+ fyra som inte är maskade (som verkar bli superfin) hona. Jag tror att alla i kullen är honor. Så i så fall ger han mest honor.

Har har stark o fin haka. Suverän päls! Tyvärr ngt kort nos, och något små öron. Hans föräldrar är hcm normala. Och han själv oxå! Han har ett super härligt temprament, och är snäll mot alla. (även otoligt snäll mot kattungar).

*Blink*

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Fritz
0

#6 Han är verkligen jättefin men det finns ett problem….
Jag bor i Kalmar (Småland) så det är lite långt kan jag tycka…

jonnyroland
0

vad sägs om gabriel  jag skall sälja honom då han inte trivs hos oss

mvh maud

Fritz
0

#8 Katten ifråga bor hos La_Joz nu pga hon hade en ärftlig pigmentförändring. Detta gör att jag inte kan avla på henne så därför är hon om placerad.

Men det kanske kan vara intressant ändå till min nya avelshona. Vad har han för stamtavla?

Gittan
0

Hoppas du hittar någon som passar.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Inlägget är låst för nya kommentarer