Min hemsida!
Nu är äntligen min hemsida klar, men det är VÄLDIGT enkel. Den får bli lite mer avancerad när jag har lärt mig mer. Kom gärna med synpunkter om vad ni tycker.
Adressen är: http://www.crxkatter.se
Den är jättefin, väldigt enkel att navigera och lättläst!

#1 Vad glad jag blir, tack så mycket! 
Kommer det lite bilder på katterna också?
Jättebra upplägg! Lätt att hitta det man söker. Mer bilder på dina katter vill jag ha! (men det gissar jag kommer).Tycker nog också att det vore snyggare utan ramarna som är runt de olika texterna. Men det är ju bara vad jag tycker! Lycka till med fortsättningen, och med kattuppfödningen!
#4 *fniss* Jag tyckte att ramarna var snygga…
Tänk så olika man kan vara!

Bilder kommer!
jätte fin sida
lätt att hitta runt.framför allt tycker jag att den är stilren, en del har ju förmågan att göra dom så grötiga, då blir dom jobbiga att titta runt i.
men inte din, grattis fin sida
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#7 Tack!

Gillar den, den är som övriga redan påpekat väldigt enkel att navigera på och det är inga konstigheter. Bilder är det enda som saknas, men jag misstänker att det är en av sakerna som fortfarande är under uppbyggnad.
Nyfiken i en strut vill veta vad det är för grejer som kommer att finnas på produktsidan framöver? 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Jättefin men jag känner igen den svarta sihluetten . Rexalliansen har den som sin logga..tänkte att du kanske har gjort den till rexalliansen..väldigt fin är den..gillar svart

Fin sida, överensstämmer med tidigare "tyckare". Fritz är LILA, milde tid min favoritfärg. Lägg ut bilder på honom först av alla. Strunt i de andra, Majsan får jag ju träffa snart o blåa katter har jag ju sett förr.

Jättesnygg hemsida. Verkligen tydlig och stilren.
Fin sida och den finns nu på vår Länksida under Cornish Rex hemsidor
En bra hemsida
Vad duktig du är.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
jättefin och stilren sida, ska bli kul när bilderna kommer! Hojta till då! Vi kanske ses på utställningen i Kalmar! Ska ev. ställa ut min oriental!

#16 Vore kul att ses, jag ska ställa min två kastrater.

Enkel och bra hemsida.

Jättefin & lättnavigerad
och texten var lättläst,..
//Maria

Tack så mycket!
Jättefin sida, lättläst text, inte så mkt krusiduller utan väldigt stilren! Gillar den typen mkt!!! Bra jobbat!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Nu är den uppdaterad med lite bilder!
#22 Åh! Då måste jag gå och kika på bumsen!