Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 169 ggr
majsan
0

Börjar bli nervös

nu då det är endast 11 dagar till Nappis bebisar..Det sparkar och lever i magen samt att hon först nu börjat sova mer än vanligt..till skilldnad mot Rut så känns detta som en mer normal graviditet men såklart är man orolig att även denna kullen ska gå bort..Hjälp mig att hålla tummar att detta ska sluta väl…

chikan
0

håller tummarna så hårt jag kan! sån otur tror jag inte att ni har att samma olyckliga sak händer två gånger.

Anna77
0

Det kommer alldeles säkert gå jättebra denna gången! Håller tummar och tassar hårt här med!

Fritz
0

Jag håller med Anna77, det går säker utmärkt. Håller tummarna o tassarna här oxå!

AnneAlva
0

Jag håller alla tummar för dig, hoppas det går bra!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

La_Joz
0

Här håller vi tummar och tassar så hårt det bara går! Men det är klart att det kommer gå bra! Lycka till!

Lullan1
0

Jag förstår att du är nervös, men jag hoppas verkligen att det går bra den här gången! Du får pussa på henne lite extra!

medde
0

ääääääää du och nappis fixar detta, det är jag övertygad om!! Det är ju ett stålgäng på faries

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Eine
0

Rent statistiskt borde det går jättebra eller hur? Blixten sägs sällan slå ner på samma ställe 2 ggr.Klart att det går bra!Kyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora