Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 258 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-04-02

God morgon. Det ser ut att bli sol idag också. Själv har jag ont i halsen och det rinner ur näsa och ögon. Sköt er och ha en bra dag

Lullan1
0

God morgon!

Usch, det här var ingen bra start på veckan… Har bara sovit 3-4 timmar i natt. Har bara legat och väntat på att klockan skulle ringa så jag fick gå upp. Konstigt nog känner jag mig pigg ändå, förmodligen är jag bara stressad och tröttheten kommer nog runt lunch misstänker jag!

Leffe Krya på dig!

aranels
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har sovit som en stock inatt. har haft fönstret öppet en  liten, liten bit. Det gör susen om man har svårt att sova. Man måste bara passa sig så att det inte blir för kallt.
Idag ska jag iväg och vaccinera mina 6 busfrön, det blir en upplevelse för sig.
Ha det så jättebra idag.
Krya på dig Leffe
Kolla in lillkillen Monsun, så mysigt det ser ut

Natali
0

Leffe, krya på dej, och Aranels, lycka till med vaccinationerna.

Själv har jag just avklarat morgonrutinerna, alltså mata mej själv och de två kattunge kullarna jag har, båda var för sig, då de inte är lika gamla. Just hemkommen från utställning i Trondheim, och vilken kanonhelg, men det kan ni ju läsa om i en anna tråd. Själv har jag så klart otroligt ont, men det visste jag. En utställningshelg tar ju fullkomligt knäcken på mej. Så jag ska ta i gen mej lite idag.

Jag måste också se om det går att hitta reservdelar till min tvättmaskin, Då inre glasluckan spruckigt. *Suck* Mitt i flytt och allt. Vi hade ju inte tänkt o köpa ny tvättmaskin heller! Det blir ju så många andra utgifter. Men vad göra? Tvättmaskin behöver vi ju!

Ha en bra måndag!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Anna77
0

Krya på dig Leffe

Varför är du stressad Lullan? Jobbet eller? Trivs du?

#2 Sööööt bild!!

#3 kolla där den är köpt de brukar snoka upp reservdelar, vi hittade en lucka när vår gamla pajade. Tror det kostade 450 kr. Lycka till.

Idag ska jag färga håret! Gå ut med Näsan i parken och gå! Han går som en hund i koppel! Coolt.. Gå ut och äta lunch med min älskade sambo. Lugn dag idag! Ha en fin dag alla här!!Skrattande