*Näsans nya bilder*

Vilken fin bild..förstår att du gillar honom skarpt
//Maria
Åh "min" lilla Näsan! Komsi komsi! 

Vad fin han är! Ja alla tre förresten.Men du, jag äääälskar din svarta oriental.Sååååååååååååååå läcker.

#7 Håller med..vilken fin katthög & jag är oxå barnsligt förtjust i Svarta orientaler !!!
Och det var en läckerbit..
Jättefin gosbild på alla..
Den där han sitter i fönstret är fin oxå.
//Maria
Näsan! Näsan! Heja! 
NEJ!!!!säg inte att det är sista bilderna, jag har ju en super stund här att sitta och titta på dessa fina bilder på vackra katter.så snälla sluta inte med det, dom är ju så fina
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
NAE inte riktigt nöjd änn, vilka vackra bilder åter igen och näsan VILKEN katt att vara söt, den bilden med näsan som boll är ju ruggigt kul bild, även Elza som sitter i knäet hos mig har ett intresse för vad som är på skärman, så vi bägge är nog lite kära i din söta katt, mén gärna några till skulle ju inte skada eller??
Jag vill se bebisbilder på Näsan!!! 
oh! På sexmånadersbilden liknar han faktiskt Fuffens! Jaaa! Då finns det ju hopp om att Fuffens ska bli lika strålande vacker när han blir lite äldre. Inte för att han inte är snygg nu, men ändå!
#21 Trötta gänget menar du väl? *fniss*
Näsan (busvissling)
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

*Näsan tackar för berömmet och blir glaaad*

Han är så snygg!! Det är bara att fortsätta tömma fotoalbumet! Vi vill se allt!!
kan bara hålla med åvan talare!!
Gillar han äpplen? Fuffens blir som tokig när han får äpple. Konstiga katt.
Jag tröttnar aldrig på Näsan! Han är helt underbar!
#33 nä han gillar inte äpplen, men han har en viss förmåga att sitta som Ferdinand och lukta på saker i all evighet *skratt* Han har vissa favorit-lukt ställen… Ett bordsben - luktar på varje dag innan han hoppar upp i soffan (ca 5 minuter) upp och ner ur soffan lukta - hoppa -lukta - hoppa (Näsan är underlig och nyfiken)
#34 Näsan är mallig nu Lullan! Se bara bilden….den utstrålar "Jag är mallig"
#35 Han är kung!